اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش حماس به بازداشت اعضایش توسط تشکیلات خودگردان

جنبش حماس ضمن محکوم کردن اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در بازداشت شماری از اعضای این جنبش، خواستار پایان همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی شد.

واکنش حماس به بازداشت اعضایش توسط تشکیلات خودگردان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس در بیانیه‌ای اقدام دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در بازداشت شماری از اعضای این جنبش در کرانه باختری را محکوم کرد.

حماس در بیانیه خود آورده است که اقدام دستگاه‌های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان مبنی بر بازداشت اعضای حماس در کرانه باختری در ادامه سیاست‌ سرکوب آزادی‌ها، تعقیب مبارزان و فعالان فلسطینی صورت گرفته و هدف از آن ضربه به مقاومت ملی برای مقابله با طرح آمریکایی «معامله قرن» است.

طبق گزارش وبگاه فلسطینی «معا»، حماس همچنین بر ضرورت توقف این اقدامات دستگاه‌های امنیتی، آزادی فوری بازداشت‌شدگان سیاسی و پایان دادن به هماهنگی خطرناک امنیتی تأکید کرد.

این جنبش خواستار توقف روابط با رژیم اشغالگر، تلاش برای ایجاد وحدت ملی و تقویت ارکان پایداری ملت فلسطین برای مقابله با این رژیم و طرح‌های آن شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول