اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

زلزله ۴.۲ ریشتری در نصرآباد تربت جام خسارتی نداشت

بخشدار نصرآباد گفت: زلزله ۴.۲ ریشتری در نصرآباد تربت جام خسارتی نداشت.

زلزله ۴.۲ ریشتری در نصرآباد تربت جام خسارتی نداشت

حسین اکبری مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت جام اظهار کرد: امشب در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه زلزله ۴.۲ ریشتری رخ داد که مرکز این زلزله در ۳۳ کیلومتری تربت جام یعنی حد فاصل شهرهای نصرآباد و روستای ابدال آباد بوده است.

بخشدار نصرآباد تصریح کرد: در ارزیابی اولیه از دهیاران بخش نصرآباد تاکنون خسارتی گزارش نشده و بیشتر این زلزله در شهر نصرآباد و روستای ابدال آباد احساس شده است.

فرماندار تربت جام نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت جام اظهار کرد: تاکنون گزارشی در خصوص خسارت‌های مالی و جانی زلزله در مرکز نصرآباد اعلام نشده است.

مرتضی حمیدی با اشاره به جزئیات وقوع زلزله دقایقی قبل در شهر نصرآباد، بیان کرد: بر اساس اعلام سایت مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران این زمین لرزه ۴.۲ ریشتر بزرگی داشته و در عمق 15 کیلومتری زمین رخ داده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص خسارت‌های احتمالی وقوع این زمین لرزه، گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر و همچنین پاسگاه‌های نیروی انتظامی و دهیاران در منطقه تا این لحظه هیچ گونه گزارشی از خسارت‌های احتمالی گزارش نشده است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ آرامش، بیان کرد: مردم اخبار وقوع این زمین لرزه را از مراجع رسمی خبر پیگیری و دنبال کنند.

در همین راستا مدیر آموزش‌وپرورش صالح‌آباد در گفتگو با خبرنگار فارس در تربت جام با اعلام آمادگی مدیران مدارس روستایی و شهری این شهرستان در پی وقوع این زمین‌لرزه خبر داد و  اظهار کرد: با توجه به پس‌لرزه‌ها که باعث رعب و وحشت در بین مردم می‌شود در صورت درخواست دهیاران، مدارس روستایی و شهری مدارس در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند شب را بدون دغدغه سپری نمایند.

غلام حیدر اسدی خطاب به مدیران مدارس سطح شهر به‌خصوص شبانه‌روزی‌ها تصریح کرد: در صورت درخواست فرمانداری آمادگی لازم را جهت در اختیار قرار دادن مدارس و خوابگاه‌ها داشته و از روشن بودن سیستم‌های گرمایشی مطمئن باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول