اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 30 میلیاردی لوازم یدکی و 100 هزار لیتر روغن موتور در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف 100 هزار لیتر روغن موتور خودرو به ارزش 5 میلیارد ریال و کشف بیش از یک هزار و 500 قلم انواع لوازم یدکی خودروی احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد خبر داد.

کشف 30 میلیاردی لوازم یدکی و 100 هزار لیتر روغن موتور در خمینی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا براتی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم احتکار با اشرافیت و هوشمندی خود از  احتکار تعداد زیادی لوازم یدکی خود در انباری واقع در شهر درچه اطلاع پیدا کرده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: کارآگاهان پس از انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به  همراه کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت درمحل حاضر  و در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از یک هزار و ۵۰۰ قلم انواع لوزام یدکی خودرو  را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه موجودی انبار در سامانه انبار اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ‌گونه خروجی به بازار نداشته است گفت: با محرز شدن احتکار لوازم یدکی مکشوفه که ارزش آنها بنا بر اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده با دستور مقام قضائی نسبت به پلمب انبار تا تعیین تکلیف پرونده پلمب شد.

براتی از دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه خبر داد و گفت:  در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرم ارتکابی خود به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۱۰۰هزار لیتر روغن موتور تقلبی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر همچنین از کشف ۱۰۰ هزار لیتر روغن موتور خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

غلامرضا براتی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت فردی در زمینه تهیه و تولید روغن موتورهای تقلبی در یک انبار متروکه در حاشیه خمینی‌شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۰۰هزار لیتر مواد نفتی و روغن سوخته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم با انجام فرآیند شیمیایی این مواد نفتی و روغن‌های سوخته غیر قابل استفاده را در قالب روغن‌های مجاز صنعتی و خودرو با برند شرکت‌های معتبر بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌کند.

وی ارزش روغن‌های سوخته مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با دستور مقام قضائی انبار پلمب و متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول