اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقدیر یلدایی مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس از پرستاران بخش آنکولوژی+تصاویر

مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس حامی کودکان مبتلا به سرطانی هرمزگان به‌بهانه ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و شب یلدا از پرستاران بخش آنکولوژی تجلیل کرد.

تقدیر یلدایی مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس از پرستاران بخش آنکولوژی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس حامی کودکان مبتلا به سرطانی هرمزگان به‌بهانه ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و شب یلدا از پرستاران بخش آنکولوژی تجلیل کرد.

صدیقه کیوانی‌ مدیر مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس در این باره به خبرنگار فارس گفت: بنا به رسالت همه‌ساله، امسال هم توفیقی دست داد تا از پرستاران پرتلاش بخش آنکولوژی به‌مناسبت این روز عزیز تقدیر شود.

وی افزود: این مؤسسه از سال 89 با 35 کودک سرطانی کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون 400 کودک مبتلا به سرطان را تحت پوشش دارد که 4 کودک دیگر هم همین هفته گذشته به مؤسسه اضافه شد.

این خیر هرمزگانی با بیان اینکه بیشترین کودکان از شرق هرمزگان و جزیره قشم هستند، ادامه داد: فضای اندک درمانی یکی از مشکلات عمده کودکان مبتلا به سرطان است. اکنون کل فضای در اختیار کودکان بیمار، 360 متر است که در این باره به یک نگاه ویژه از سوی مسؤولان نیاز است.

کیوانی‌ در پایان تصریح کرد: یکی از مشکلات مردم، عدم آگاهی از وجود درمانگاه ویژه کودکان سرطانی در بندرعباس است که مشاهده می‌شود گاهی اوقات کودکان مبتلای خود را با پرداخت هزینه هنگفت به خارج از استان منتقل می‌سازد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول