اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

جذب ١۴١ هزار معلم در 4 سال گذشته/ کسری ٢٠٨٠ عضو هیأت علمی

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: در چهار سال اخیر ١۴١ هزار معلم پیوسته و مهارت آموز جذب کرده‌ایم.

جذب ١۴١ هزار معلم در 4 سال گذشته/ کسری  ٢٠٨٠ عضو هیأت علمی

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در چهاردهمین گفت‌وگوی هفته وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر علوم برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی رسالت مهم تربیت‌معلمان تراز کشور را بر عهده‌دارند و آموزش دانش و مهارت‌های آموزشی رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان است.

وی بابیان اینکه معلمی از مشاغل مهم تا دو دهه آینده است، گفت: در حال حاضر ٨۵۵ عضو هیات علمی شاغل در دانشگاه فرهنگیان و ٢٠٨٠ کسری هیأت علمی داریم و مفتخر هستیم که از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های دیگر استفاده می‌کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر ١۴١ هزار معلم پیوسته و مهارت آموز جذب کرده‌ایم، اظهار کرد: 13 برنامه درسی بازنگری شده و ١٠ رشته جدید طراحی‌شده است. همچنین در ایام کرونا سامانه الکترونیکی برای آموزش دانشجویان فراهم کردیم و در حال حاضر ٢۵ هزار کاربر داریم.

خنیفر با اشاره به اینکه اولین مرکز رشد در استان آذربایجان شرقی افتتاح ‌شده است، گفت: برای درس کارورزی دانشجویان تعامل استاد با معلم راهنما در شبکه شاد و تعامل استاد با دانشجو در سامانه الکترونیکی دانشگاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول