اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع دو هزار بسته معیشتی در ساوه/ فعالیت 28 قرارگاه محله محور شهید سلیمانی در ساوه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

توزیع دو هزار بسته معیشتی در ساوه/ فعالیت 28 قرارگاه محله محور شهید سلیمانی در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌اله دستجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: در بحث کمیته حمایتی قرارگاه‌های شهید سلیمانی در شهرستان ساوه، با هماهنگی و تعامل بنیاد مستضعفان بالغ بر 2 هزار بسته معیشتی در دو مرحله توزیع خواهد شد. 

وی افزود: این بسته معیشتی شامل 8 قلم کالا با ارزشی بالغ بر 400 هزار تومان برای هر بسته است که در اختیار جامعه هدف و آسیب دیدگان از کرونا قرار خواهد گرفت. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی در دو مرحله توزیع خواهد شد که نخستین مرحله در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب و شب یلدا با در اختیار قرار دادن بسته‌ها بین قرارگاه‌های محله‌ای شهید سلیمانی از طریق مساجد و ائمه جماعت توزیع می‌شود. 

دستجانی تصریح کرد: مرحله دوم این بسته‌ها همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی به دست جامعه هدف خواهد رسید.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ساوه در سطح شهرستان ساوه بالغ بر 28 قرارگاه محله محور شهید سلیمانی فعالیت دارند که از این تعداد 18 قرارگاه در ساوه، 3 قرارگاه در نوبران و 7 قرارگاه در بخش مرکزی ساوه متشکل ازکمیته‌های مختلف در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا تشکیل شده‌اند.

به گزارش فارس در روز پرستار نیز 110 بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری و جهادی انصارالمهدی کمیته امداد شهرستان ساوه بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول