اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بن‌بست ریاست جودو در خراسان شمالی / «میراسماعیلی» لج کرده است

رئیس هیات جودو خراسان شمالی با اشاره به عدم برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات ورزشی در استان گفت: هم‌اکنون مدیریت جودو در خراسان شمالی به بن‌بست خورده زیرا رئیس فدراسیون نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی امتناع می‌کند.

بن‌بست ریاست جودو در خراسان شمالی / «میراسماعیلی» لج کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ورزش جودو در خراسان شمالی ازجمله رشته‌های ورزشی باسابقه است که مردم این دیار به آن علاقه‌مند هستند. برگزاری بزرگترین رویداد مسابقات کشتی باچوخه در ۱۴ فروردین‌ماه هرسال در شهر اسفراین ازجمله نمایش‌های بزرگ علاقه‌مندی مردم خراسان شمالی به ورزش‌های رزمی چون کشتی با چوخه و جودو است. اما این روزها مدیریت ورزش جودو در خراسان شمالی دچار کج‌سلیقگی‌ها و همچنین لجاجت‌هایی از سوی فدراسیون جودو شده است.

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به موعد برگزاری انتخابات ریاست هیات جودو استان اظهار کرد: این مجمع پس از ثبت‌نام از کاندیداها  انجام تمامی فرآیندهای قانونی، تاکنون به علت عدم حضور نماینده فدراسیون جودو برگزار نشده است.

وی افزود: 3 مرتبه فراخوان و دعوت از سوی مجموعه ورزش و جوانان استان به فدراسیون جودو برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان انجام‌شده اما هیچ‌کدام از این موارد تاکنون از سوی فدراسیون پاسخ داده نشده و همچنان این مسیر در بن‌بست باقی‌مانده است.

رئیس هیات جودو خراسان شمالی ادامه داد: متأسفانه رئیس فدراسیون جودو طی اقدامی بالاتر و خارج از قانون در تلاش است تا تمامی فعالان رشته کوراش که در مجموعه جودو حضور دارند را حذف کند و این اقدام خود را با عدم برگزاری انتخابات هیات جودو در خراسان شمالی به نمایش گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: 2 جلسه حکمیت میان مسئولان استان، معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون جودو تاکنون برگزارشده که متأسفانه هیچ نتیجه مناسبی نیز در آن به‌دست نیامده است.

خسرویار با تأکید بر لزوم باز شدن این گره و بن‌بست در هیات جودو استان گفت: حضور در این انتخابات ازجمله حقوق شهروندی و مشخص افراد تأییدشده است و رئیس فدراسیون در این راستا اقدامات خارج از قانون را در پیش‌گرفته است.

وی در انتها با اشاره به پیگیری منافع جودو استان تصریح کرد: کسی نباید خود را بزرگتر از قانون بداند و متأسفانه در این اتفاق به‌جز مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیچ مسئول دیگری اعم از استاندار یا سایر مدیران مربوطه برای حل مشکل اقدامی نکردند و باعث شده تا وضعیت فعلی ایجاد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول