اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

119 گروه در گلستان «همیار قرارگاه خدمت‌رسانی» ستاد اجرایی فرمان امام شدند

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در سامانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان 3 هزار و 800 تیم مردمی برای خدمت به مردم اعلام آمادگی کردند که در اولویت نخست 119 گروه به عنوان همیار این قرارگاه انتخاب شدند.

119 گروه در گلستان «همیار قرارگاه خدمت‌رسانی» ستاد اجرایی فرمان امام شدند

علی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیشتر نیروهای قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از نیروهای جوان بین سنین ۱۷ تا ۳۰ سال بوده و انتخاب این نیروها مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به استقبال مردم مبنی بر خدمت به افراد و مردم آسیب‌دیده در جامعه در شرایط کنونی تصریح کرد: با اعلام سامانه برای ثبت‌نام مردم در خدمت‌رسانی به افراد آسیب‌دیده تاکنون ۳ هزار و ۸۰۰ تیم مردمی در این سامانه اعلام آمادگی کردند.
دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از بین ۳ هزار و ۸۰۰ تیم ثبت‌نام شده در سامانه ۱۸۰ گروه انتخاب و در اولویت نخست ۱۱۹ گروه به عنوان همیار قرارگاه خدمت‌رسانی این ستاد انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون این ستاد فعالیت‌های گسترده‌ای برای خدمت به مردم در سطح استان انجام داده است، بیان کرد: با شیوع کرونا در استان در اواخر سال گذشته سه کارگاه تولید ماسک در شهرهای علی‌آبادکتول، گرگان و کردکوی فعال شد و این کارگاه ها روزانه ۲۵۰ هزار ماسک را تولید و بین ۱۴ شهرستان استان توزیع می‌کردند.
رسولی گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۳۰ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۵ میلیون ریال و ۷۰ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل دست و مواد ضدعفونی کننده بین نیازمندان استان توزیع شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۲۶۰ هزار کیلو گوشت سفید (مرغ) و ۱۵ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی بین نیازمندان و دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان ابراز کرد: این قرارگاه به دستور مقام معظم رهبری با هدف رفع نیاز معیشتی نیازمندان تاسیس شده و ما در تمام لحظات برای رسالت خطیر خدمت‌رسانی در کنار مردم بوده و توزیع عادلانه و محرمانه با تکریم ولی نعمتان کشور از معیارهای مهم این قرارگاه است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول