اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

گزینه‌های هدایت تیم والیبال پیکان مشخص شدند

گزینه های هدایت تیم والیبال پیکان برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر مشخص شدند.

گزینه‌های هدایت تیم والیبال پیکان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا طلوع کیان که به تازگی بر اساس تصمیم کمیته فنی و مصوبه هیات مدیره باشگاه پیکان جایگزین محمد ترکاشوند در راس کادر فنی تیم والیبال این باشگاه شده بود، از جمع اعضای کادر فنی پیکان جدا شد.

علیرضا طلوع کیان شب گذشته با حضور مسئولان تیم والیبال خاتم اردکان به توافق رسید تا به این ترتیب در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

گفته می شود مسئولان باشگاه پیکان برای هدایت این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور دو گزینه را مدنظر دارند. جبار قوچان نژاد و سعید رضایی دو گزینه خودروسازان هستند که در همین راستا گفته می شود مذاکراتی هم با جبار قوچان نژاد انجام شده است. پیش از این از قوچان نژاد به عنوان گزینه هدایت تیم والیبال خاتم اردکان و شهرداری ورامین نام برده می‌شد، اما گویا بنا به دلایلی این موضوع منتفی شد.

به نظر می رسد فدراسیون والیبال هم با توجه به انتخاب سعید رضایی به عنوان یکی از دستیاران احتمالی آلکنو، وی را به باشگاه پیکان توصیه کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که خودروسازان در نهایت چه کسی را به عنوان سرمربی تیم والیبال خود انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول