اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طلوع‌کیان: پیکان خانه من است/ قول حضور در فینال را ندادم

سرمربی سابق تیم والیبال پیکان گفت: پیکان خانه من است، اما امروز به مدیرعامل باشگاه قول حضور در فینال را ندادم.

طلوع‌کیان: پیکان خانه من است/ قول حضور در فینال را ندادم

علیرضا طلوع کیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد جدایی اش از تیم والیبال پیکان اظهار داشت: صحبت هایی با مدیرعامل باشگاه داشتم، اما برای ادامه همکاری نتوانستیم با هم به توافق برسیم. مدیرعامل باشگاه از من قول حضور در فینال رقابت های لیگ برتر را خواست، اما من چنین قولی به وی ندادم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه باید به این موضوع هم توجه کرد که در شرایط کنونی امکان جذب بازیکن خوب هم وجود ندارد. بحث حضور بازیکنان خارجی که مشخص است و سایر ستاره های داخلی هم در تیم های دیگر عضویت دارند. به عقیده من شرایط برای اینکه بتوانم با پیکان به فینال رقابت های لیگ برتر برسم فراهم نیست.

سرمربی سابق تیم والیبال پیکان عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه عدم نیازم را به من ابلاغ کرد و برای ادامه همکاری هم توافقی صورت نگرفت. با تمام این شرایط باید اعلام کنم که پیکان خانه من است و امیدوارم که در ادامه راه فردی سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد که بتواند مدیران باشگاه را به اهدافشان که همان حضور در فینال است برساند.

طلوع کیان ادامه داد: از صمیم قلبم دوست دارم که تیم محبوبم را در فینال رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ببینم. در پایان هم از تمام مسئولان مجموعه پیکان کمال تقدیر و تشکر را دارم که به من اعتماد و شرایط را برای فعالیتم در این باشگاه پرافتخار فراهم کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول