اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایجاد 22 ایستگاه کنترل پلیس در زنجان برای اجرای ممنوعیت های کرونایی

رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان از به کارگیری کارکنان پلیس پیشگیری استان در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: بیش از 22 ایستگاه ایست و کنترل درون و برون شهری در این زمینه مستقر شده است.

ایجاد 22 ایستگاه کنترل پلیس در زنجان برای اجرای ممنوعیت های کرونایی

داود مرسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه حفاظت از امنیت و سلامت مردم در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست از تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس پیشگیری در سطح استان در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات پلیس پیشگیری استان زنجان در خصوص مهار ویروس کرونا که از اول آذر ماه مرحله جدیدی از طرح‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شده است، افزود: کارکنان سخت کوش و مسؤولیت پذیر حوزه پلیس پیشگیری در سراسر استان با وجود تهدید جانی ویروس کرونا و برودت هوا با تمام قوت سعی در همراهی مردم، مسؤولان و اجرای کامل برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را دارند.

 رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان با بیان اینکه حفاظت و دفاع از امنیت و سلامت مردم تعطیل بردار نیست، افزود: همانگونه که شاهد هستید، از اولین روزهای شیوع این ویروس، همه کارکنان با عزمی راسخ و همتی مضاعف همانند دوران دفاع مقدس در خط اول خدمت رسانی به آحاد مردم و دوشادوش کادر درمانی ایثارگونه در حال خدمتگزاری هستند.

 مرسلی از راه اندازی بیش از 22 ایستگاه ایست و کنترل درون و برون شهری خبر داد و گفت: با ایجاد این ایستگاه‌ها در ورودی و خروجی شهرها و بهره‌گیری از توان کارکنان کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان‌های امداد، طرح‌های مرتبط با محدودیت تردد خودروها با مشارکت پلیس راهور در حال اجراست.

 رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان ادامه داد: در این ایام کارکنان پلیس پیشگیری در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا نقش آفرینی کرده‌اند و در این راستا بیش از 15 هزار صنوف و رانندگان را مورد ارشاد و راهنمایی قرار داده‌اند.

وی افزود: کارکنان کلانتری و پاسگاه علاوه بر مسؤولیت فردی در قبال ماموریت‌های سازمانی با پذیرش مسؤولیت اجتماعی در رویدادها، حوادث و مناسبت‌های ملی و مذهبی که نیازمند عزم همگانی است نقش مهمی در مدیریت مسائل اجتماعی از قبیل بحران ناشی از همه گیری ویروس کرونا ایفا می‌کنند.

  مرسلی با اشاره به اینکه پلیس در همه عرصه ها و مناسبت های مرتبط با امنیت و سلامتی مردم از کارنامه عملکرد قابل قبولی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ضرورت حال حاضر کشور حفظ "امنیت و سلامت جامعه" است لذا از مردم در خواست می کنیم با احترام به قوانین یاریگر خادمان خود در روزهای سخت کرونایی باشند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول