اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز تمرین‌های ورزشکاران پارالمپیکی زنجان

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان زنجان از فراهم کردن شرایط ویژه تمرینی با رعایت مجدانه پروتکل‌های بهداشتی برای ورزشکاران پارالمپیکی خبر داد.

آغاز تمرین‌های ورزشکاران پارالمپیکی زنجان

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکارانی که شانس بیشتری در انتخاب برای حضور در پارالمپیک دارند باید آمادگی بدنی خود را حفظ کرده و تمرینات حرفه‌ای داشته باشند.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان زنجان از فراهم کردن شرایط ویژه تمرینی با رعایت مجدانه پروتکل‌های بهداشتی برای وزرشکاران پارالمپیکی خبر داد و افزود: مربیان به صورت مجازی تمرینات آمادگی در خانه را برای ورزشکاران در نظر بگیرند تا هم از نظر روحی و هم جسمی زیاد عقب نیفتند.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی، بین‌المللی و پارالمپیک در صورت برگزاری در سال آینده به طور قطع از این استان نیز نماینده خواهد داشت و در حال حاضر در رشته تیراندازی رقیه شجاعی در اردوی پارالمپیک حضور دارد و حبیب اله حیدری در فوتبال 7نفره نیز دعوت به اردو دعوت شده و تیم بسکتبال با ویلچر که نماینده زنجانی نیز دارد هم برای پارالمپیک اردو خواهد داشت ولی هنوز زمان آن اعلام نشده است.

مرادی ادامه داد: در این شرایط تمرین‌ها بصورت مجازی در حال برگزاری است، که ورزشکاران از تمرینات خود عقب نیافتند.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: از مدیر کل و همکاران اداره ورزش و جوانان انتظار است بیش از گذشته هیأت را حمایت کنند چون سال آینده سال پارالمپیک است و ما هم نمایندگانی را برای اعزام داریم و از طرفی کرونا هم باعث شده هیچ درآمدی نداشته باشیم.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول