اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فردا و پس فردا روزهای «بدون تلفن همراه و تبلت» در پایتخت/ همیاری دانش‌آموزان با پرستاران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از نام گذاری 30 آذر و یک دی به نام روزهای «بدون تبلت، تلفن همراه و رایانه» در آموزش و پرورش پایتخت خبر داد.

فردا و پس فردا روزهای «بدون تلفن همراه و تبلت» در پایتخت/ همیاری دانش‌آموزان با پرستاران

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران در شبکه شاد، اظهار کرد: در راستای فرهنگسازی و صیانت از سلامت جسمی و روحی و روانی فرهنگیان و دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و تحکیم روابط خانواده و همچنین همکاری با کادر درمانی در ایام کرونا و تقارن شب یلدا با ایام ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، در آموزش و پرورش شهر تهران، روزهای یکشنبه 30 آذر و دوشنبه یک دی را به عنوان روزهای بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: انتظارمان این است که دانش‌آموزان در این دو روز و یک شب با مراقبت از عدم برگزاری شب نشینی‌‌ها و دورهمی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گزارشی را از روند این برنامه‌ها تهیه کنند و به صورت تصویری برای معلمان شان در روز سه شنبه صبح اعلام کنند. 

ثقفی افزود: این دستورالعمل شامل همه مدارس دولتی و غیردولتی می شود و برای همه لازم الاجراست و در ارزیابی مدیران و مؤسسان لحاظ خواهد شد. 

وی اضافه کرد: انتظارمان این است که مدیران این دستورالعمل را با هماهنگی بیشتر و نظارت خوب به پایان برسانند که از این برنامه نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول