اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 20

فرماندار گچساران با اشاره به تعطیلی 2 روز اصناف گفت: در این طرح تمامی صنوف که در رسته شغلی ۲، ۳ و ۴ هستند و نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی‌کنند از ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز تعطیل خواهند بود.

تعطیلی اصناف گچساران از ساعت 18 به مدت 2روز/ ممنوعیت تردد خودروها از ساعت 20

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست شصت و سومین ستاد مقابله با بیماری کرونا با حضور فرماندار  و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه با اشاره به اجرای طرح تعطیلی صنوف از ساعت ۱۸ بعد از ظهر در روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذرماه اظهار کرد: این تعطیلی به مناسبت شب یلدا و جلوگیری از تجمع در بازار و دورهمی خانوادگی مصوب شده است.

وی با اشاره به تعطیلی 2 روز اصناف از ساعت 18 افزود: در این طرح تمامی صنوف که در رسته شغلی ۲، ۳ و ۴ هستند و  نیازهای اساسی مردم را تأمین نمی‌کنند از ساعت ۱۸ بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

فرماندار گچساران ادامه داد: همچنین ممنوعیت تردد درون شهری خودروهای شخصی در این روزها از ساعت ۲۰ تعیین شده و در صورت تردد پس از ساعت تعیین شده جریمه نقدی اعمال خواهد شد.

خوانپایه با اشاره به اینکه اکنون وضعیت شهرستان  گچساران نارنجی است، ادامه داد: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان  همچنان برقرار است و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی در انتظار متخلفان است.

 خوانپایه در ادامه به برگزاری مراسم شب یلدا اشاره کرد و گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته 50 درصد از افراد مبتلا به ویروس از همان دورهمی خانوادگی نشات گرفته است که انتظار می‌رود  شهروندان در شب یلدا از دورهمی خانوادگی خودداری کنند تا خدای ناکرده بار دیگر شاهد شیوع این بیماری نشویم.

وی در ادامه به اجرای طرح محله محور اشاره و عنوان کرد: با اجرایی شدن این طرح در شهرستان شاهد کاهش روند افراد بستری و مبتلا به این ویروس هستیم به طوری که امروز در 2بیمارستان گچساران  تنها 16نفر بیمار کرونایی بستری داریم.

فرماندار گچساران با بیان اینکه این روند نزولی که پیش آمده نباید با عادی انگاری و  غفلتی مسوولان از بین برود، گفت:بایستی تلاش شود که این وضعیت نارنجی موجود به سمت وضعیت زرد سوق پیدا کند.

بالاترین مقام اجرایی گچساران  در ادامه  با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان بر نظارت و بازرسی بر بازار  گچساران تاکید وخاطرنشان کرد:کرونا یک جاده دو طرفه است و مصوبات ستاد کرونا در حکم مصوبات شورای تامین است.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول