اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امجد نمونه دیگری از شیخ علی تهرانی‌هاست/زم یک تروریست و جاده صاف‌کن دشمن بود

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اهانت شیخ محمود امجد را به مقام معظم رهبری محکوم و وی را نمونه دیگری از علی تهرانی‌ها دانست.

امجد نمونه دیگری از شیخ علی تهرانی‌هاست/زم یک تروریست و جاده صاف‌کن دشمن بود

آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به صحبت‌های اخیر شیخ محمود امجد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این شخص مرا به یاد علی تهرانی انداخت که در قبای روحانیت و اخلاق و انقلابی‌گری، مداح صدام شد و بارها علیه چهره معظم امام خمینی(ره) سخن می‌گفت و نهایتاً عاقبت به شر شد.

وی افزود: این‌گونه افراد باید مایه عبرت باشند، افرادی که در سلک روحانیت درآمدند ولی سقوط کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این افراد دو دسته‌اند، برخی از آن‌ها از ابتدا منیت، غرور و رذایل نفسانی داشتند که یک مدت خود را زیر فرقه و عبایی از جنس انقلابی‌گری، معنویت، اسلامیت و عرفان و حتی ردای مرجعیت پنهان کردند.

وی ادامه داد: دسته دوم افرادی بودند که از روی جهل، افرادی دورشان را گرفتند و اطلاعات غلط به آن‌ها داده‌اند تا مقامات بالای سیاسی هم پیش رفتند اما در نهایت سقوط کردند.

حیدری تصریح کرد: حال آنکه محمود امجد جزء دسته اول و یا دوم بوده محتمل است، از بزرگانی که اهل معنا بودند و به رحمت ایزدی پیوستند نقل شده از همان موقع که این شخص در جلسات مذهبی و دانشگاه حاضر می‌شد و مسائل اخلاقی مطرح می‌کرد هشدار دادند که  باطن بد و ناشایستی دارد.


وی اذعان کرد: امجد درحال حاضر با اهانت به مقام معظم رهبری که رهبر معنوی ملت ایران و صدها میلیون مسلمان نجیب و ضد استکبار است نشان داد نمونه دیگری از علی تهرانی است.

وی ادامه داد: اگر ایران دارای خانه امن، استقلال و برکتی است بعد از امام راحل از وجود خاص مقام معظم رهبری است و روا داشتن اهانت به ایشان نشانه ضعف و انحطاط است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان افزود: این شخص در فتنه سال ۸۸ نیز دچار لغزش شد و برخی از آقازادگان که مدافع فتنه بودند با وی ارتباط داشتند که این ارتباط با او به‌عنوان زمینه‌ای برای رسیدن به وضعیت امروزش دخیل است او با تمجیدش نسبت به شخص جنایت‌کاری مثل زم که یک انسان فاسد، تروریست، جاسوس، ضد مردم ایران و جاده‌صاف‌کن اجرای برنامه‌های استکباری و صهیونیستی بود پرده از ماهیتش برداشت.

وی اظهار کرد: زم با رسانه آمد نیوز موجب هلاکت خیلی‌ها شد و همدست با خاندان نانجیب پهلوی بود  دفاع از او سرنوشت ناگواری مانند امجد به بار می آورد.

حیدری عنوان کرد: خواسته امجد از بیت مرجعیت برای دفاع از زم که یک تروریست بود توهینی بزرگ است چرا که هیچ ارتباطی بین مقام عظمای مرجعیت با یک شخص فاسد وجود ندارد که قشر روحانیت و حوزه‌ها دربرابر این توهین باید موضع‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: این شخص قبل از توهین به مقام معظم رهبری به مقام مرجعیت توهین نموده که باید تمام افرادی که دلشان برای جایگاه و ارزش مرجعیت می‌سوزد در برابر اهانت وی به جد واکنش نشان داده و موضع‌گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود امجد شخصی است که در لباس روحانیت و ادعای اخلاق اسلامی پس از اعدام روح‌الله زم مدیر کانال خبری آمد نیوز طی انتشار کلیپی با محتوای دفاع از زم به مقام معظم رهبری و مرجعیت توهین نمود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول