اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

غربالگری‌های میلیونی طرح قرارگاه شهید سلیمانی

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: تاکنون 2 میلیون و 467 هزار و 597 نفر در قالب 699 هزار و 343 خانوار اصفهانی در طرح غربالگری سلامت شهید سلیمانی بازدید شده‌اند که از این میان 30 هزار و 224 مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

غربالگری‌های میلیونی طرح قرارگاه شهید سلیمانی

علی قمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان آخرین آمار طرح قرارگاه شهید سلیمانی و غربالگری سلامت محله تا ۲۷ آذرماه جاری اظهار داشت: تا کنون ۲ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۹۷ نفر در قالب ۶۹۹ هزار و ۳۴۳ خانوار اصفهانی در طرح غربالگری سلامت شهید سلیمانی بازدید شده‌اند که از این میان ۳۰ هزار و ۲۲۴ مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری ۲۷۴ تور کنترلی سلامت محور توسط قرارگاه شهید سلیمانی افزود: در غربالگری‌های انجام شده توسط این قرارگاه، ۲۰۲ هزار و ۹۹ نفر افراد در معرض خطر شناسایی شده‌اند، همچنین تعداد ۷۹ هزار و ۲۵۶ بسته بهداشتی در این طرح تحویل جامعه هدف شده است.

وی در خصوص فعالیت‌های این قرارگاه در زمینه کمک‌های معیشتی به آسیب‌دیدگان کرونا ابراز داشت: تا ۲۷ آذرماه جاری تعداد ۵۳ هزار و ۶۱۳ بسته معیشتی به خانواده‌های مورد نظر تحویل داده شده است، همچنین سایر بسته‌های حمایتی تحویل داده شده توسط این قرارگاه ۲۵ هزار و ۳۲۶ بسته بوده است.

قمیان با تأکید بر نظارت قرارگاه شهید سلیمانی بر اصناف و محله‌ها اذعان کرد: این قرارگاه در طرح شهید سلیمانی تا روز ۲۷ آذرماه، به ۳۴ هزار و ۱۳۶ واحد صنفی سرکشی و بازدید کرده که حاصل این بازدیدها، ۲۵۶ هزار و ۳۱۸ توصیه و ارشاد شیوه‌نامه‌های بهداشتی بوده است.

به گزارش فارس، با توجه به آمار جمعیت اصفهان بر اساس سرشماری سال ۹۵، تاکنون ۴۸ درصد از جمعیت این استان در طرح «حافظان سلامت محلات» استان اصفهان، هم‌زمان با کل کشور و با عنوان طرح شهید سلیمانی قطع زنجیره انتقال ویروس، افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهش میزان بستری، کاهش میزان مرگ و میر و شناسایی و پوشش حمایتی از گروه‌هایی که در معرض خطر هستند در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت مساجد، معتمدین و متمولان محله غربالگری شده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول