اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برخی از دولتمردان بعد از شکست در دیپلماسی لبخند، اکنون دل به بایدن می‌بندند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دولتمردان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در دیپلماسی خارجی آویزه گوش خود قرار دهند، اما متاسفانه برخی بعد از بارها شکست در عرصه دیپلماسی لبخند با دشمن، باز هم فرمایشات ولی امر را رها کرده و دل به بایدن می‌بندند و این جای تاسف است.

برخی از دولتمردان بعد از شکست در دیپلماسی لبخند، اکنون دل  به بایدن می‌بندند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به تفسیر آیه نهم از سوره مبارک جمعه، اظهار کرد: این آیه به اهمیت نماز جمعه و حرمت داد و ستد، تجارت و هر کاری که بازدارنده باشد از حضور مردم و مومنین در نماز جمعه اشاره دارد و امر می‌فرماید، فسعو الاذکرالله یعنی با شتاب به سمت نمازهای جمعه بروید، نماز جمعه یک واجب الهی است که مانور عظیم مسلمانان هم می‌باشد، نماز جمعه فعال با نشاط و با حضور همه اقشار مردم می‌تواند گره‌گشای جامعه باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، افزود: مردم قدردان مجاهدان سفید پوشی هستند که در روزهای سخت کرونایی فرشته نجات مردم خود شدند. حضرت زینب به حق نائبه‌الزهرا بود او عقل مجسم  و عقیله بنی‌هاشم بود و جمله ما رأیت الا جمیلا بعد از تراژدی عاشورا شاهدی بر عصمت اوست و زنان مسلمان باید به خود ببالند که الگویی تمام عیار مثل حضرت زینب(س) دارند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: در آستانه سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم باورمان نمی‌شود که یکسال از پرواز عرشی این شهید والامقام گذشته باشد، رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام فرمودند،  شهادت سردار سلیمانی  یک حادثه تاریخی است و این حادثه بعنوان یک نکته روشن در تاریخ ثبت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا بیان داشت: ما نیز در شهرستان بندرلنگه برای بزرگداشت این حادثه تاریخی باید با برنامه‌ریزی دقیق حداکثر استفاد ه از این مناسبت را داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه عنوان داشت: رهبری معظم فرمودند، شهید سلیمانی هم قهرمان ملت ایران شد و هم قهرمان امت اسلام، قاتل این شهید و آمر آن باید انتقامشان را پس بدهند. ما در لبیک به فرموده مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم ان‌شاء‌الله با دستور فرمانده کل قوا، سربازان حاج قاسم تمامی مقرهای استقرار تروریست‌ها در خاورمیانه و وجب به وجب تلاویو وحیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: رهبری در بخش دیگری از سخنانشان فرمودند، به دشمن اعتماد نکنید و این توصیه قطعی من است دشمنی‌ها را از یاد نبرید، دیدید آمریکای اوباما و ترامپ با شما چه کرد سه کشور اروپایی هم نهایت بد عملی،  لعامت و دورویی را در مقابل ملت ایران نشان دادند. ما نمازگزاران جمعه ضمن تایید فرمایش حضرت آقا و اسرار بر این مطلب که دولتمردان باید این فرموده ولی امر را در دیپلماسی خارجی آویزه گوش خود قرار دهند، اما متاسفانه باید بگوییم برخی از دولتمردان ما بعد از بارها شکست در عرصه دیپلماسی لبخند با دشمن، بازهم فرمایشات ولی امر را رها کرده ودل  به بایدن می‌بندند واین جای تاسف است.

قائم مقام سابق معاونت امور حوزه‌ها و مدیر کل ارتباطات و توسعه حوزه‌های علمیه خواهران کشوربا اشاره به اینکه معظم‌له فرمودند، البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد، گفت: کسانی که می‌گفتید همه تحریم ها برداشته می‌شود وبا همین خیال تن به برجام سراسر خسران دادید دیگر مجلس وملت به شما اجازه تکرار همچین اشتباهی را نخواهد داد اگراهل رفع اهل تحریم بودید بعد از گذشت چهار سال به این مهم دست یافته بودید.

این کارشناس مذهبی و استاد حوزه، خاطرنشان کرد: رهبری در بخش دیگر از سخنان خود به ضرورت اتحاد ملی پرداختند و فرمودند، اختلافات خود را با مذاکره با یکدیگر حل کنید. مگر نمی‌گویید باید با دنیا مذاکره کرد، آیا نمی‌شود با عنصر داخلی مذاکره و اختلافات را حل کرد؟ در این زمینه نیز اعلام می‌کنیم آقاجان برخی عاشق ودلباخته کدخدا هستند و خدا را فراموش کردند اینها به جای اینکه اشداعلی‌الکفار باشند اشدا بر مومنین و خودی‌ها هستند بجای اینکه رحماء بینهم باشند رحماء با کفار ودشمنان انقلاب هستند و تا این روحیه در برخی از مسؤولان حاکم باشند همین وضع ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه  با معرفی "کتاب ایسف نخل شکسته استوار بندر کنگ"، افزود: این کتاب شامل خاطرات آزاده و جانیاز سرافراز حاج یوسف عزیز زاده است که بعد از 6ماه مجروحیت به اسارت بعثی‌های خبیث در می‌آید و چگونه مردانه استقامت می‌کند و بنده به نیابت از همه مسؤولان از این عزیز سرافزار وهمه ایثارگران شهرستان قدردرانی می‌کنم و از کوتاهی‌های ما مسؤولان در انجام وظیفه نسبت به این بزرگواران عذر خواهیم می‌کنم به مسؤولان عرض می‌کنم ایثارگران وخانواده‌های آ‌ها را دریابید که آنها حق حیات بر ما و شما دارند و اگر تقصیر و کوتاهی درباره آنها کنید آه آنها دنیا و آخرتتان را خواهد سوزاند.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول