اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در کرمانشاه/ دستگیری دو هزار نفر طی هشت ماه!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: طی هشت ماه سپری شده از سال جاری ۲ تن و ۵۳۳ کیلوگرم کشفات انواع مواد مخدر داشته‌ایم که در این رابطه ۲ هزار و ۸۳۳ نفر دستگیر شده‌اند.

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در کرمانشاه/ دستگیری دو هزار نفر طی هشت ماه!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شمشیری امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص کشفیات مواد مخدر در استان، اظهار داشت: طی هشت ماه سپری شده از سال جاری ۲ تن و ۵۳۳ کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشته‌ایم که در این رابطه ۲ هزار و ۸۳۳ نفر دستگیر شده‌اند.

وی به جمع‌آوری یک‌هزار و ۱۷۵ نفر معتاد متجاهر طی مدت مذکور اشاره و بیان کرد: یک‌هزار و ۷۱۱ مورد نیروی انتظامی طرح پاکسازی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اضافه کرد: از اموال قاچاقچیان ۲۲۳ خودرو توقیف و مصادره و ۱۱ قبضه سلاح دراین مدت نیز کشف شده است.

وی اشاره‌ای هم به طرح «کانون یاریگران زندگی» داشت و گفت: یک‌هزار و ۴۹ کانون تا به امروز در کرمانشاه شکل گرفته که ۶۳ هزار نفر عضو این کانون‌ها هستند علاوه بر این در شبکه شاد هم بیش از ۲۴ گروه برای ترویج و تبلیغ مباحث فرهنگی و پیشگیری تشکیل شده است.

شمشیری به فعالیت ۱۷ کمپ نگهداری معتاد طی سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: امسال این تعداد به ۲۶ کمپ رسیده، ولی تا زمانی که قانون مبارزه با مواد مخدر اصلاح نشود همواره این مشکلات در زمینه مواد مخدر داریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول