اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جشنواره «فرزندان ولایت» برنامه شاخص 9 دی ماه در کرمان

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص به مناسبت 9 دی برگزاری جشنواره فرزندان ولایت است که در استان کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره «فرزندان ولایت» برنامه شاخص 9 دی ماه در کرمان

حسین انجم‌شعاع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت اظهار داشت: برای 9 دی برنامه‌های زیادی پیش‌بینی شده است که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از برنامه‌های شاخص به مناسبت 9 دی برگزاری جشنواره فرزندان ولایت است که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: جشنواره فرزندان ولایت از 20 آذرماه جاری آغاز شده است و تا 10 دی ماه ادامه دارد و در سه رشته شعر، داستان و پوسترسازی برای کودکان و نوجوانان در سطح استان اجرا می‌شود.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه به 16 برگزیده جشنواره فرزندان ولایت جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود از بررسی و داوری آثار در دبیرخانه جشنواره واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خبر داد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره فرزندان ولایت در گروه‌های مجازی و شبکه شاد برای دانش‌آموزان از بصرت و میثاق با ولایت، ولایتمداری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان محورهای این جشنواره نام برد.

انجم‌شعاع ابراز داشت: 9 دی یادگار به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با احساس وظیفه در قبال انقلاب اسلامی و ولایت به میدان آمدند و با حضور حماسی و شور انقلابی خود توانستند، این حماسه را خلق کنند و فتنه‌ای که می‌رفت، کیان انقلاب اسلامی را به خطر بیندازد در نطفه خفه کنند و از بین ببرند.

وی تصریح کرد: سال 88 به‌دنبال برگزاری انتخابات یک تعدادی که قصد فتنه داشتند و توسط استکبار و در راس آن استکبار حمایت می‌شدند قصد داشتند به بهانه تقلب در انتخابات به نظام ضربه بزنند که با حضور مردم در 9 دی این فتنه خاموش شد و از 88 تاکنون در همه ساله این روز را گرامی می‌داریم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: 9 دی فرصتی است برای اینکه با بصیرت‌افزایی و روشنگری این پیام را به مردم بدهیم تا زمانی مردم در صحنه باشند و از نظام و ولایت حمایت کنند، هیچ چیزی نمی‌تواند سد راه این نظام و انقلاب شود و به آن ضربه بزند.

انجم‌شعاع اضافه کرد: تلاش این است با یکسری برنامه‌ها به‌ویژه در سال‌جاری که در شرایط کرونا قرار داریم و برگزاری مراسم با جمعیت انبوه مردم نداریم با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای این روشنگری و بصیرت‌افزایی را برای مردم به‌ویژه نسل جوان داشته باشیم چراکه آنها انقلاب و بعد از آن را درک نکردند و با خدعه‌ها آشنایی ندارند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ما آرمان و ارزش‌هایی را داریم که دشمنان زیادی دارد و در راس آنها آمریکاست و بحث استکبارستیزی و آرمان‌خواهی را داریم که با اهداف آنها سازگار نیست لذا این دشمنی‌ها وجود دارد و به دنبال فتنه هستند که به این نظام ضربه بنابراین با روشنگری باید مردم را در مقابل فتنه‌ها بیمه کنیم.

انتهای پیام/80019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول