اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه‌اندازی مجدد مرکز خیریه دیالیز امام علی (ع) شهرستان قدس

مرکز جامع خیریه دیالیز امام علی علیه السلام شهرستان قدس پس از مدتی تعطیلی، مجدد فعال و در محل جدید راه‌اندازی و افتتاح شد.

راه‌اندازی مجدد مرکز خیریه دیالیز امام علی (ع) شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، مرکز جامع خیریه دیالیز امام علی علیه السلام زیر نظر انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس با حضور جمعی از مسؤولان شهرستانی از امروز مجدد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مرکز زیر نظر انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس بوده که با ۱۴ تخت و ۳ شیفت کاری آماده خدمات رسانی به بیماران کلیوی است.

در این مرکز دیالیز حدود ۴۲ نفر انجام شده و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی مجدد آن با مساعدت و همکاری خیران هزینه شده است.

جمال عزیزی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: مرکز خیریه دیالیز امام علی(ع) به مدت یک هفته آزمایشی فعالیت داشت که از امروز مجدد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: طی پیگیری‌های به‌عمل آمده توسط مسؤولان و مطرح شدن این مسئله در مجلس شورای اسلامی توسط نماینده مردم حوزه قدس، شهریار و ملارد مقرر شد به مدت ۳ ماه فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش فارس، مرکز خیریه امام علی (ع) شهرستان قدس در اغتشاشات آبان ماه سال ۹۸ به طور کامل تخریب شده بود و بیماران برای درمان به مرکز دیالیز امیریه واقع در شهرستان شهریار مراجعه می‌کردند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول