اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف 658 کیلوگرم تریاک در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 658 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

کشف 658 کیلوگرم  تریاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی از استان‌های جنوبی به خراسان رضوی و در مسیر مشهد دست یافتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد خراسان رضوی می‌شوند با کسب این سرنخ‌ها مثلث پلیسی با حضور جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، فرماندهی انتظامی تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل مواد افیونی که عازم مشهد بود را متوقف و در بازرسی از این خودرو 558 کیلو تریاک جاسازی شده در بدنه وسیله نقلیه را کشف کردند.

سردار تقوی گفت: با دستگیری 3 متهم اصلی پرونده تحقیقات تیم مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی ادامه یافت و پلیس تایباد نیز با هماهنگی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شد و خودرو کامیون حامل مواد مخدر را در مسیر مشهد متوقف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که در بازرسی از کامیونت 100 کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شده است، گفت: تحقیقات از قاچاقچیان برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این سوداگران مرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول