اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شناسایی 70 هزار بیمار مشکوک به کرونا با اجرای گسترده طرح شهید سلیمانی در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بالغ بر ۶۰ تا ۷۰هزار بیمار مشکوک در طرح شهید سلیمانی شناسایی شدند، گفت: بخش دیگر این طرح نظارت بر اماکن و اصناف است که البته با کمک نیروهای هلال احمر و بسیج میزان نظارت‌ها را تا سه برابر افزایش یافته است.

شناسایی 70 هزار بیمار مشکوک به کرونا با اجرای گسترده طرح شهید سلیمانی در مازندران

سیدعباس موسوی درباره اجرای طرح شهید سلیمانی در استان  مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: این طرح، طرحی با اجزای گسترده‌ در راستای بیماریابی در شهرها و روستاهای استان مازندران همانند سایر کشور در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: طی ۸ ماه گذشته این طرح شروع شده که امیدواریم با اضافه شدن بسیج و جمعیت هلال احمر بتوانیم گستره شناسایی را بالا ببریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بالغ بر ۶۰ تا ۷۰هزار بیمار مشکوک را در اجرای این طرح شناسایی کردیم، تصریح کرد: بخش دیگر این طرح نظارت بر اماکن و اصناف است که البته با کمک نیروهای هلال احمر و بسیج میزان نظارت‌ها را تا سه برابر افزایش دادیم.

 این مسؤول بیان کرد: بحث دوم در اجرای طرح شهید سلیمانی، قرنطینه است که نظارت در حوزه‌های مختلف، متفاوت است تا نیازمندی افراد تامین شود.

موسوی خاطرنشان کرد: بحث مهم دیگر قرنطینه معکوس است  ۶۷۶هزار نفر باید معرفی شوند؛ به این معنا که از دسترس اجتماع خارج شوند و مسؤولیت  آن با بسیج است تا از خطر ویروس در امان باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول