اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حفر 150 حلقه چاه جذبی در اردکان

شهردار اردکان از حفر ۱۵۰ حلقه چاه جذبی به منظور رفع آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهر تا پایان سال در اردکان خبر داد.

حفر 150 حلقه چاه جذبی در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس در اردکان، مصطفی پوردهقان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهرستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش‌آمده در این بارندگی‌ها اخیر اردکان برگزار شد، با اشاره به آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهر بر برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه تأکید کرد.

وی افزود: از حفر ۱۵۰ حلقه چاه جذبی برای دفع آب‌های سطحی و هدایت آب به لایه‌های زیرزمینی تا پایان سال جاری و با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در اردکان خبر داد.

شهردار اردکان با اشاره به این‌که اکثر نقاط آبگیر شهر شناسایی شده است، گفت: به‌منظور جلوگیری از تجمع آب هنگام بارندگی، عملیات حفر چاه جذبی انجام می‌شود که برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی سطح شهر و ایجاد معابر ایمن با تردد مطلوب امری ضروری است تا در فصل بارندگی شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

️رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری اردکان با بیان این‌که آب باران نباید به درون شبکه فاضلاب خانگی تخلیه شود، تصریح کرد: آب باران باید به صورت جداگانه به درون چاه‌های جاذب دفع آب باران هدایت شود زیرا ذخیره آبی برخی از این چاه‌ها قابلیت استفاده برای آبیاری فضای سبز نیز دارند.

وی در پایان گفت: در بارندگی چند روز گذشته اردکان، ۳۰۰ عملیات رفع آب‌گرفتگی توسط نیروهای شهرداری انجام شده است.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول