اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خانه‌‌‌های مشارکت در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود

فرماندار خرم‌آباد از راه‌اندازی خانه‌‌‌های مشارکت در خرم‌آباد خبر داد و گفت: خانه‌های مشارکت بایستی در جهت اهداف تعریف شده کار کنند، ضمن اینکه منابع مالی از سوی مراکز خیریه برای این خانه‌ها پیش‌بینی شده است.

خانه‌‌‌های مشارکت در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کمیته سامان این شهرستان، با تاکید بر توسعه پایدار، اظهار کرد: وجود تشکل‌های مردمی در حوزه‌های مختلف یکی از عوامل توسعه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر شاهد فعالیت این گروه‌ها در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستیم که طی این مدت اقدامات شایسته‌ای را تاکنون انجام داده‌اند.

فرماندار خرم‌آباد بر واگذاری برخی امور به مردم به شکل ساماندهی‌شده و قانون‌مند تاکید و تصریح کرد: سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در استان طی کرونا خدمات بسیار خوبی به شهروندان و بیماران مبتلا ارائه کردند.

طولابی از راه‌اندازی خانه‌‌‌های مشارکت در خرم‌آباد خبر و ادامه داد: خانه‌های مشارکت بایستی در جهت اهداف تعریف شده کار کنند، ضمن اینکه منابع مالی از سوی مراکز خیریه برای این خانه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: در جهت تقویت فعالیت بایستی در جلب مشارکت‌های مردمی تلاش کرد تا بتوان نتایج مطلوبی را در صحنه‌های مختلف حاصل کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول