اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارائه 3 طرح پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سه طرح از طرح‌های پژوهشی در دست اقدام در حوزه جوانان است، گفت: بر اساس سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در حمایت همه جانبه از جوانان برآنیم تا در حوزه پژوهش نیز جوان محور عمل کرده و میدان را برای حضور نسل جوان فراهم کنیم.

ارائه 3 طرح پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزیده شدن استان زنجان در حوزه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از طرح‌های پژوهشی جوانان حمایت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: از میان 21 طرح رسیده و بعد از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سه طرح تأیید نهایی شده و در حال انجام هستند.

وی با بیان اینکه دو طرح از این سه طرح در حوزه جوانان است، تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در حمایت همه جانبه از جوانان برآنیم تا در حوزه پژوهش نیز جوان محور عمل باشند و میدان را برای حضور نسل جوان فراهم‌ کنیم.

خلیلی در ادامه با اشاره به حمایت شورای پژوهش از چهار پایان‌نامه در سال جاری افزود: در راستای پیگیری و به سرانجام رساندن این امور 12 جلسه شورای پژوهش برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر اهمیت علمی و آکادمیک بودن مدیریت ورزش در جهان امروز افزود: در این راستا بیشتر پایان نامه‌های حمایتی اداره کل نیز در حوزه مدیریت ورزشی بوده و امید است منشأ اثربخشی بر این مهم باشد.

وی تصریح کرد: در همه بخش‌های ورزش نظیر ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، توسعه زیرساخت‌ها و آمایش سرزمین چالش‌هایی وجود دارد که برای مواجهه با آن‌ها نیازمند برخورداری از پشتوانه علمی و پژوهشی هستیم.

وی با بیان این که حوزه‌های کاری جوانان و ورزش بسیار گسترده و متنوع است، تصریح کرد: بنابراین نیازمند فعالیت‌های پژوهشی در این حوزه هستیم تا در تصمیم سازی‌ها و همچنین برنامه‌ریزی‌ها از نتایج آنها بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول