اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گنبدکاووس میزبان مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته معلولان و جانبازان کشور

رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس گفت: شهرستان گنبدکاووس هفته آینده میزبان مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته معلولان و جانبازان کشور خواهد بود.

گنبدکاووس میزبان مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته معلولان و جانبازان  کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرشید عاشوری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: برای نخستین بار و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور بر عهده گنبدکاووس شد.
وی تصریح کرد: هفت تیم در دو گروه «الف» و «ب» در این مسابقات حضور خواهند داشت و این تیم‌ها  روز دوشنبه اول دی ماه امسال وارد گنبدکاووس می‌شوند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در گروه «الف» تیم‌های پالایش نفت آبادان، شهرداری ورامین، شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه و در گروه «ب» ذوب‌آهن اصفهان ، مس کرمان، سفیدرود رشت حضور داشته و به مصاف هم خواهند رفت.
وی بیان کرد: این مسابقات از سه‌شنبه دوم دی ماه آغاز و صبح و بعدازظهر برگزار و روز پنج‌شنبه به اتمام خواهد رسید.
عاشوری گفت: قبل حین و بعد از مسابقات تمام پروتکل‌های بهداشتی مانند ضدعفونی و گندزدایی سالن المپیک و محل اسکان تیم‌های مهمان رعایت شده و تیم شهرداری گنبدکاووس در کنار دیگر تیم های شرکت‌کننده در روزهای برگزاری مسابقات در قرنطینه کامل خواهند بود.
وی با اشاره به اسپانسری تیم شهرداری گنبدکاووس توسط شرکت روانکاوهای گلستان خاطرنشان کرد: شرکت روانکاوهای گلستان با مدیریت «کمال‌الدین غلامی» همیشه و همواره اسپانسری تیم والیبال نشسته بانوان و آقایان معلولان و جانبازان را در طی چندین سال گذشته عهده‌دار بوده و در این مسابقات نیز آمادگی خود را برای اسپانسری در کنار شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس اعلام کرده است.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: متاسفانه معلولان و جانبازان شهرستان از سالن اختصاصی برای تمرین ورزش‌های مورد علاقه خود برخوردار نبوده و تنها سالنی که توانستیم در ماه‌های گذشته در اختیار آنها قرار دهیم سالن «چای بوئین» است که امیدواریم با همکاری مسوولان استانی و کشوری مرتبط بتوانیم این سالن را مختص این عزیزان کرده و از درآمد آن در راستای کمک به رشته‌های ورزشی معلولان و جانبازان استفاده کنیم.
وی گفت: هیئت جانبازان و معلولان شهرستان کارنامه خوبی در تربیت و پرورش افراد معلول و جانباز در رشته‌های مختلف ورزشی داشته و توانسته در این سال‌ها بازیکنان خوبی را پرورش و به تیم ملی کشور ارائه دهد.
* گنبدکاووس زیرساخت مناسب برای رشته‌های ورزشی معلولان و جانبازان ندارد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: گنبدکاووس مهد ورزش‌های سوارکاری و والیبال بوده و ظرفیت و بستر مناسبی برای تربیت و پرورش علاقمندان به این رشته‌ها در حوزه بازیکن، داور و مربی دارد.
وی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به ظرفیت‌ها و پنانسیل‌های مناسب در شهرستان در رشته‌های ورزشی به ویژه والیبال و سوارکاری این شهرستان سالن و زیرساخت مناسبی برای بازیکنان معلول و جانباز نداشته و انتظار داریم فدراسیون و استاندار حمایت‌های لازم را در این حوزه داشته باشند.
حجت‌الله یوسفی گفت: این شهرستان با تمام ظرفیت‌های مناسب تنها 30 سالن و مکان ورزشی داشته و سالن «چای بوئین» که در حال حاضر در اختیار هیئت ورزشی جانبازان و معلولان است از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردار نیست.
وی خاطرنشان کرد: تمام تدابیر لازم برای انجام تست pcr رایگان برای افراد شرکت‌کننده در این مسابقات، امنیت برگزاری مسابقات و دیگر امکانات و شرایط لازم فراهم شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به عدم وجود هتل مناسب در شهرستان ابراز کرد: متاسفانه شهرستان هتل مناسبی برای اسکان بازیکنان در زمان برگزاری مسابقات ورزشی نداشته و قرار است این تیم‌ها در هتلی در شهرستان آزادشهر اسکان پیدا کنند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول