اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آیت الله علما: اقدام تکیه معاون الملک «برنامه ریزی» شده بود

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن گلایه مندی از اتفاقات اخیر، اظهار داشت: زنده یاد معاون الملک به چه منظوری تکیه را بنا نهاد؟ مگر به جز برای روضه و عزاداری امام حسین (ع) بود؟ پس چرا افرادی حساب شده و با برنامه در آن مکان مقدس برنامه‌هایی ضد فرهنگی برگزار می‌کنند که در راه ترویج فرهنگ غربی می‌باشد.

آیت الله علما: اقدام تکیه معاون الملک «برنامه ریزی» شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست پیش از ظهر امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، اساتید حوزه‌های علمیه، دادستان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: تمامی شهدای ما به خاطر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شهید شدند، لذا امیدوارم همه ما قدردان خون شهدا بوده و به مسؤلیت خود خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند متعال در قرآن قسم یاد می‌کند که فلاح و رستگاری و آزاد منشی در تزکیه است لذا ما باید واقف باشیم که تربیت الهی و دینی در رعایت تقوای الهی است، لذا اگر تربیت الهی نباشد اتفاقی در جامعه حادث می‌شود که مشابه آن را در اروپا و آمریکا هر روز شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: امام راحل با چنگ و دندان اسلام را احیا و حفظ نمود و با دست خالی به میدان آمد و به خاطر همین اسلام عزیز بود که آن سخنان آتشین را علیه مسئولان آن زمان کشور بر زبان می‌آورد و با آن عظمت و حساسیت همه علما، مردم و حوزه‌های علمیه را خطاب قرار می‌داد که اسلام در خطر است، در حال حاضر هم همه ما وظیفه داریم گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و آماده اجرایی نمودن دستورات معظم له باشیم.

آیت الله علما با محکوم کردن برنامه‌های ضد فرهنگی اخیر در برخی تکایای شهر کرمانشاه تصریح کرد: زنده یاد معاون الملک به چه منظوری تکیه را بنا نهاد؟ مگر به جز برای روضه و عزاداری امام حسین (ع) بود؟ پس چرا افرادی حساب شده و با برنامه در آن مکان مقدس برنامه‌هایی ضد فرهنگی برگزار می‌کنند که در راه ترویج فرهنگ غربی می‌باشد.

وی بیان کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بیدار هستند و اگر مسئولان در میدان نباشند، مردم وارد صحنه شده و کارهای اساسی و لازم را انجام می‌دهند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول