اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هشدار فرمانده سپاه نینوا گلستان به محتکران کالاهای اساسی/ در برخورد با احتکار با هیچکس تعارف نداریم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در هشدار به محتکران کالاهای اساسی در استان گفت: در برخورد با احتکار با هیچکس تعارف نداریم.

هشدار فرمانده سپاه نینوا گلستان به محتکران کالاهای اساسی/ در برخورد با احتکار با هیچکس تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی بعد از ظهر امروز در جلسه استانی قرارگاه ۱۷ ربیع اظهار کرد: هدف ما در قرارگاه ۱۷ ربیع این است که به وسیله تیم‌های نظارتی و با اشراف اطلاعاتی به کمک گفتمان بسیج جلوی گرانی و احتکار گرفته شود و بازار کنترل شود.

وی تصریح کرد: مردم اکنون در انتظار رسیدن اخبار خوش و امیدوار کننده از سوی قرارگاه هستند و قطعا مبارزه همه جانبه با محتکرین در شرایط کنونی کشور امیدآفرین است.

* مبارزه با احتکار برای مردم امیدآفرین است/ اجازه جولان به منفعت‌طلبان اقتصادی نخواهیم داد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: با هیچ کس در این ماجرا تعارف نداریم و برخورد با متحکرین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی را با قاطعیت ادامه خواهیم داد.

سردار ملک‌شاهکویی خاطرنشان کرد: برخی به دنبال ایجاد بحران کالاهای اساسی در بازار هستند تا در این جنگ اقتصادی معیشت مردم را دچار خلل کنند اما ما اجازه جولان دادن به منفعت‌طلبان نخواهیم داد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تامین امنیت مردم فقط در بعد نظامی مطرح نیست و ما در این قرارگاه رسالت دادیم امنیت معیشتی و اقتصادی مردم را نیز تامین کنیم.

* کشف و ضبط یک انبار احتکار 25 میلیاردی توسط سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان

گفتنی است روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان امروز در اطلاعیه خبر داد: در راستای منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پیرامون مبارزه همه جانبه سپاه و بسیج با احتکار، گرانی و کنترل بازار و براساس مصوبات قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا یک انبار احتکار  ۴۰ تن برنج ایرانی،۱۷۰ تن سبوس و یک‌هزار تن کود شیمیایی کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: این مواد احتکار شده دارای بیش از ۲۵ میلیارد ریال ارزش ریالی بود و بنا بود در اختیار بازاریان و کشاورزان قرار گیرد که احتکار شده بود.

در این اطلاعیه آمده است: هدف اصلی شکل‌گیری قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا مبارزه با محتکرین و افرادی است که در این وضعیت سخت معیشتی رفاه و آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند.

در این اطلاعیه تاکید شد: پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا براساس عمل به رسالت ذاتی خود لحظه‌ای از رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق غافل نشده و با تمام توان مبارزه با محتکرین را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول