اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

فرمانده مرزبان خراسان رضوی از درگیری با قاچاقچیان و کشف ۴۶ کیلو مواد مخدر پس از پاکسازی منطقه خبر داد.

کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی توانستند بر سر راه قاچاقچیان اجرای کمین کرده و طی یک درگیری مانع از ورود موادمخدر به کشور شوند.

فرمانده مرزبان خراسان رضوی افزود: قاچاقچیان پس از غافلگیری در کمین مرزبانان هنگ مرزی تایباد و ناتوانی در مقابله با آتش برتر مرزبانان، با استفاده از عوارض طبیعی و تاریکی شب به آن سوی مرزها متواری و مرزبانان این فرماندهی نیز پس از پاکسازی منطقه موفق به کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی عنوان کرد: در همین راستا نیز مرزبانان هنگ تایباد حین گشت‌زنی در نوار مرز پس از مشاهده چند تبعه افغانی که قصد ورود غیرقانونی داشتند بلافاصله اقدام به دستگیری آن‌ها اقدام و در بازرسی بدنی 3 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

شجاع یادآور شد: گستره اطلاعاتی مرزبانان استان همواره بر روی مجرمین سایه افکنده و دشمنان بدانند هیچ تحرکی از چشم مرزبانان این فرماندهی پوشیده نمی‌ماند زیرا تلاش شبانه‌روزی ما در نقاط صفر مرزی با هر جغرافیای طبیعی و در هر گونه شرایط آب و هوایی مستدام است و اجازه تخطی به احدی را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول