اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تخصیص ۲۶۹ تن روغن خوراکی ویژه اصناف و صنعت خراسان‌جنوبی/ قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۲۳۰ تومان است

با پیگیری‌های رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در روز گذشته ۲۶۹ تن روغن ویژه صنف و صنعت تخصیص یافت که به‌زودی جذب و توزیع خواهد شد.

تخصیص ۲۶۹ تن روغن خوراکی ویژه اصناف و صنعت خراسان‌جنوبی/ قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۲۳۰ تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، الیاس جویبان صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان‌جنوبی از تخصیص ماهانه ۳۸۵ تن شکر تنظیم بازار از آبان ماه امسال تا خردادماه سال آینده به خراسان‌جنوبی خبر داد و اظهار داشت: این سهمیه مردمی می‌باشد و به قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان در بسته‌بندی‌های یک کیلویی در استان توزیع خواهد شد.

توزیع ۳۱۹۰ تن شکر تنظیم بازار  از ابتدای سال

وی افزود: از ابتدای سال جاری سه هزار و ۱۹۰ تن شکر تنظیم بازار جذب و توزیع شده و ۱۹۲ تن شکر دیگر نیز در حال جذب می‌باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با اشاره به کمبود روغن خوراکی در شش‌ماهه دوم امسال عنوان داشت: در این مدت ۷۶۰ تن انواع روغن از نوع جامد و مایع در استان جذب و توزیع شده است.

۲۶۹ تن روغن ویژه اصناف و صنعت تخصیص یافت

جویبان عنوان داشت: با پیگیری‌های رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در روز گذشته ۲۶۹ تن روغن ویژه صنف و صنعت تخصیص یافت که به‌زودی جذب و توزیع خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر اقلام فوق میزان دو هزار و ۲۴۵ تن برنج، ۷۵۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۲۹ تن گوشت گوساله منجمد نیز در استان توزیع شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به قیمت مرغ گرم و تخم‌مرغ در استان گفت: با توجه به اینکه قیمت مصوب مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است، با اعمال نظارت‌ها و پیگیری‌های صورت‌گرفته هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند مرغ گرم مورد نیاز خود را پایین‌تر از قیمت مصوب و به قیمت ۲۰ هزار و ۲۳۰ تومان از مرکز عرضه مستقیم، روز بازارها و دفاتر کشتارگاهی تهیه کنند.

علی تهوری اضافه کرد: قیمت مصوب تخم‌مرغ برای مصرف‌کننده ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌باشد و با واحدهای صنفی که تخم‌مرغ را بیشتر از قیمت مصوب عرضه کنند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول