اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شتاب صهیونیست‌ها برای شهرک‌سازی؛ ساخت ۸۲۰۰ واحد دیگر تصویب شد

شهرداری قدس اشغالی با ساخت 8200 واحد مسکونی و تجاری دیگر در نزدیکی این شهر موافقت کرد.

شتاب صهیونیست‌ها برای شهرک‌سازی؛ ساخت ۸۲۰۰ واحد دیگر تصویب شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی در یک ماه اخیر چندین طرح توسعه شهرک‌سازی در مناطق اشغالی را تصویب کرده است و امروز (سه شنبه) نیز شهرداری قدس اشغالی با ساخت ۸۲۰۰ واحد مسکونی و تجاری موافقت کرد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی شهاب، شهرداری قدس اشغالی قصد دارد این میزان واحد را در منطقه موسوم به منطقه سبز در اراضی «بیت صفافا» و «البقعه» و منطقه صنعتی «تلبیوت» تا روستای «الولجه» مابین قدس شرقی تا قدس غربی احداث کند. ساخت خانه‌های مسکونی، ساختمان‌های تجاری، پارک، مراکز اداری و خدماتی جزو این طرح هستند.

طبق طرح شهرداری قدس اشغالی، قرار است تا با آغاز سال ۲۰۲۱ ساخت این شهرک نیز شروع شود و ساخت و سازها تا سال ۲۰۴۰ نیز ادامه خواهد یافت. قرار است تا این طرح به کمیته برنامه‌ریزی و ساخت و ساز کابینه صهیونیستی ارسال شود.

روزنامه هاآرتص ماه گذشته گزارش داد که رژیم اسرائیل قصد دارد تا قبل از مراسم تحلیف جو بایدن یعنی روز ۲۰ ژانویه (آخر دی) ساخت هزاران واحد جدید را در شرق بیت المقدس در دستور کار قرار دهد. 

در تاریخ ۱۸ آبان ماه نیز کابینه رژیم صهیونیستی با ساخت شهرکی جدید نزدیک نوار غزه برای اسکان ۵۰۰ خانواده صهیونیست موافقت کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول