اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توضیحات شهرداری کرج در مورد مسدودشدن پل حصارک

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه دلیل مسدود شدن پل حصارک مشکلات فنی نیست، گفت: در این پروژه پس از طی شدن مرحله آزمایشی، اقدام به نصب درز انبساط کرده ایم.

توضیحات شهرداری کرج در مورد مسدودشدن پل حصارک

عسگر نصیری، معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با مسدودی شدن پل حصارک، گفت: این پل مشکل فنی ندارد و پس از بهره برداری از یک پروژه و آزمایش‌های اولیه اقدام به نصب درز انبساط شده که برای اجرای طرح ضروری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج ادامه داد: پل b5 در ابتدای بلوار پیام قرار دارد و مسیر خاص تردد کامیون‌هاست، این راه با هدف تسهیل تردد این ماشین‌ها به بهره برداری رسید.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه پل سوم خرداد مهرشهر در سال‌های گذشته ساخته شده است، اضافه کرد: در رابطه با این پروژه نیز مسائل فنی دخیل است و نیاز داریم طبق نظر کارشناسی و مشاوران در رابطه با مشکلات پل اقدام کنیم.

این مقام مسؤول در ادامه به مشکلات پروژه آزادگان اشاره کرد و یادآور شد: 17 سال گذشته این پروژه به بهره برداری رسیده و تا به امروز هیچ وقت شاهد تعمیر پل نبوده ایم، در این رابطه نیز اقداماتی را در دستورکار قرار داده ایم.

به گفته وی مشکل پل آزادگان در قسمت‌های آرماتور است، این امر موجب آسیب دیدگی پل شده است؛ طی هفته‌های آتی در رابطه با این پل تعیین تکلیف خواهیم شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول