اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی| رقابت تیم هندبال «زغال‌سنگ طبس» با کیمیاکاشت/ نایب‌قهرمانی ورزشکار خراسان‌جنوبی در مسابقات دارت ایران

در مرحله اول دور برگشت سی‌و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تنها نماینده خراسان‌جنوبی در مقابل تیم کیمیاکاشت کردستان هنرنمایی می‌کند و «مطهره سلطانی» در مسابقات دارت نوجوانان کشور به مدال نقره رقابت‌ها دست ‌یافت.

اخبار ورزشی| رقابت تیم هندبال «زغال‌سنگ طبس» با کیمیاکاشت/ نایب‌قهرمانی ورزشکار خراسان‌جنوبی در مسابقات دارت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تنها نماینده خراسان‌جنوبی در مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم کیمیا کاشت کردستان می‌رود.

تیم هندبال زغال‌سنگ طبس در سومین بازی خود در مرحله برگشت این ماراتن ملی ساعت 16 روز دوشنبه 24 آذر ماه در سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد صدرا شیراز به مصاف تیم کیمیا کاشت کردستان می‌رود.

نماینده خراسان‌جنوبی در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور «جام شهید پورجعفری» در نخستین بازی با نتیجه 29 بر 26 در مقابل فولادمبارکه سپاهان اصفهان شکست خورد و در دومین رقابت نیز 26 بر 16 نتیجه را به تیم فرازبام دهدشت واگذار کرد.

«زغال سنگ طبس» در گروه (ب) جدول سی‌و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور طی هفت بازی و کسب هشت امتیاز در رده سون جدول بعد از تیم‌های صنعت مس‌کرمان و فولادمبارکه سپاهان اصفهان قرار دارد.

نایب‌قهرمانی بانوی خراسان‌جنوبی در مسابقات دارت کشور

در هیجدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین جوانان دخترکشور (اداک) انتخابی تیم ملی با شعار ما ماسک می‌زنیم بانوی خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

در فینال این رویداد ورزش ملی «مطهره سلطانی» از خراسان‌جنوبی با نتیجه چهار بر یک بازی را به شنیا شریعتی از کردستان واگذار کرد و با کردن‌آویز نقره بر سکوی نایب‌قهرمانی رقابت‌ها ایستاد و مهلا رعیتی و فاطمه همدانی‌زاده از یزد در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است، هجدهمین دوره مسابقات آزاد دارت آنلاین کشور در بخش نوجوانان و جوانان دختر (انتخابی تیم ملی) با شعار ماسک می زنیم با حضور ۲۹ شرکت کننده از ۱۰ استان کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد که کوثر قاسمی به جمع هشت نفر پایانی رسید و سارا شهابادی نیز در جمع ۱۶ دارتر برتر قرار گرفت و به لیست اردویی تیم ملی اضافه شدند.

در این ماراتن ملی خراسان‌جنوبی زهرا مومن، زهراسادات حسینی، الهه زیدری، سارا ستاری‌نیا، کوثر قاسمی، مطهره سلطانی، سارا شهابادی و فرزانه حسینی سیبل رقابت‌ها را نشانه رفتند.

انتهای‌پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول