اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام‌جمعه کاشان در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی: بازسازی‌ نیازمند توجه دولت و خیرین است

امام‌ جمعه کاشان گفت: بیمارستان شهید بهشتی بزرگ‌ترین مرکز جنرال منطقه شمال استان اصفهان است و بخشی از زیرساخت‌های آن فرسوده شده که برای بازسازی زیرساخت‌هایش نیازمند توجه ویژه خیرین و دولت است.

امام‌جمعه کاشان در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی: بازسازی‌ نیازمند توجه دولت و خیرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار کرد: تعدادی از بخش‌های این بیمارستان به بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ اختصاص‌ یافته ولی با تفکیک جدی بدون انتقال هیچ آلودگی، به بیماران غیرکرونایی خدمات ارائه می‌شود.

امام جمعه کاشان گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت خود، خانواده و همشهریان را حفظ کنند و زمینه‌ساز ارائه خدمت به بیماران غیرکرونایی را فراهم کنند تا بیمار غیرکرونایی به علت ترس و یا عدم امکانات، برای درمان دیر مراجعه نکنند.

وی، به قدمت و خدمات فراوان مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان بزرگ‌ترین مرکز جنرال منطقه شمال استان اصفهان است و بخشی از زیرساخت‌های آن فرسوده شده که برای بازسازی زیرساخت‌هایش نیازمند توجه ویژه خیرین و دولت است.

 

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه مرکز قلب امام علی(ع) این بیمارستان در کنار بخش قدیمی احداث‌شده، گفت: ترمیم زیرساخت‌ها نشانه کارآمدی مدیریت بیمارستان است، این مرکز علاوه بر ارائه خدمت به شهروندان کاشانی، مردم شهرستان‌های آران و بیدگل، اردستان، دلیجان و نطنز را تحت پوشش دارد و در مواردی شهرستان‌های دلیجان، محلات، خمین، گلپایگان و نائین نیز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

وی، همچنین بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ ویژه در شب یلدا تأکید کرد و گفت: وقتی رهبر انقلاب پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و مراجع تقلید رعایت آن را اوجب واجبات و مسأله سلامت را در رأس همه امور می‌دانند، همه باید این امر را سرلوحه قرار دهیم.

 

آیت‌الله سلیمانی، شب یلدا را جزو سنت‌های کهن منطقه یاد کرد و گفت: با عدم برگزاری آن اتفاقی نمی‌افتد ولی اگر برگزاری آن باعث انتشار آلودگی شود در پیشگاه خدا، مردم و کادر درمانی مسؤول هستیم.

وی، به مردم توصیه کرد: شب یلدا را در خانه خود برگزار کنند ولی نه به شکل دورهمی و تجمع بلکه با پرداختن به مناجات و دعا این شب را متفاوت از سال‌های دیگر برای کمک به‌ سلامت خود و پرسنل حوزه سلامت سپری کنند.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان در پایان، از پرسنل حوزه سلامت به‌ ویژه پرستاران و پزشکان در سنگر مبارزه با ویروس کووید ۱۹ تقدیر و تشکر کرد و اقدامات این عزیزان را افتخاری بزرگ نام برد که برای همیشه در تاریخ ثبت می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول