اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مستمری بگیران مشاغل سخت خواهان افزایش حقوقشان هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: مشکل اصلی مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در لرستان میزان پایین دستمزد آنان هنگام کار بوده و همین عامل باعث کم بودن حقوق این افراد است اما با تمام این تفاسیر در حال حاضر کمترین میزان دریافتی حقوق یک فرد بازنشسته در لرستان سه میلیون تومان است.

مستمری بگیران مشاغل سخت خواهان افزایش حقوقشان هستند

علی جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان مردمی بوده که فعالیت‌های خود را بر اساس درآمدهای کسب شده از مردم اداره می‌کند.

وی بابیان اینکه میزان حقوق یک بازنشسته تأمین اجتماعی به سه پارامتر بستگی دارد، افزود: سابقه کار، دستمزد و نوع بازنشستگی مهم‌ترین عوامل تعیین حقوق یک فرد بازنشسته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: سازمان تأمین اجتماعی با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه در راستای حمایت از بازنشستگان خود در سال جاری علاوه بر میزان افزایش سالانه حقوق، بین ۵۰۰ تا یک‌میلیون ۵۰۰ هزار تومان به حقوق مستمری‌بگیران اضافه کرده است.

جهانی تصریح کرد: مشکل اصلی مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در لرستان میزان پایین دستمزد آنان هنگام کار بوده و همین عامل باعث کم بودن حقوق ای افراد است اما با تمام این تفاسیر در حال حاضر کمترین میزان دستمزد یک فرد بازنشسته در لرستان سه میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها مستمری‌بگیران سختی زیان‌آور نسبت به تغییرات حقوق خود ناراضی هستند و این قشر در لرستان حدود ۱۰ هزار نفر هستند این در حالی است که مجموع مستمری بگیران این سازمان در استان ۸۰ هزار نفر هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: برای حل مشکل این عزیزان سازمان تأمین اجتماعی لرستان و کشور نیازمند مصوبات مجلس شورای اسلامی و حمایت دولت از این اقشار است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول