اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

محدودیت توئیتر برای ترامپِ رو به اتمام

توئیتر در اقدامی تعاملات توئیتی ترامپ درباره انتخابات را محدود می‌کند.

محدودیت توئیتر برای ترامپِ رو به اتمام

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، توییتر برای مدت کوتاهی مانع از پسندیدن و پاسخ دادن کاربران به برخی توییت‌های منتشر شده توسط دونالد ترامپ در مورد اختلاف نتایج انتخابات ریاست جمهوری شد.

توییت‌های ترامپ در پاسخ به رد دادگاه عالی از پیشنهاد تگزاس برای لغو انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه بود و این اختلال صبح روز شنبه رخ داد.

ترامپ این تصمیم را یک شکست بزرگ و ننگین دستگاه قضایی خواند و ادعا کرد که مردم ایالات متحده فریب خورده اند و کشور ما رسوا شده است.

این فقط یکی از توییت های ترامپ بود که نه تنها توسط توئیتر به عنوان ادعایی مورد مناقشه پرچم‌گذاری شد، بلکه دسترسی کاربران نیز به آن محدود شد. با این حال، توییتر خیلی زود تعامل توئیت‌های ترامپ را برقرار کرد.

توییتر همچنین به طور موقت تعامل با توئیت‌هایی را که در آن ترامپ ادعا کرده است که «در انتخابات پیروز شد» را محدود کرد و ادعا کرد که رای دهندگان جعلی و تقلبی وجود دارد که به طرز معجزه آسایی از همه جا سرازیر شده‌اند و همچنین توئیتی که فرمانداران جورجیا و آریزونا را صدا می زند که جلوی تقلب در آن مناطق را بگیرند.

پس از محدودیت مختصر تعامل توییتی ترامپ، وی به توئیت در مورد انتخابات ادامه داد و نوشت: ما مبارزه را آغاز کرده‌ایم‌!!!

در پاسخ به دادخواست تگزاس که علیه جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین شکایت شد، دادگاه عالی حکم داد که تگزاس از نظر قضاوت علاقه ای به شیوه‌ای که ایالت دیگر انتخابات خود را برگزار می کند، نشان نداده است.

پس از رد شکایت‌های ترامپ در مورد تقلب در رأی‌گیری در چندین ایالت، وی روی دادگاه عالی که شامل چندین نفر که خود آنان را منصوب کرده، از جمله «ایمی کانی بارِت» حساب کرده تا در تلاش خود برای لغو نتایج انتخابات ۳ نوامبر به او کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول