اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شبکه برق و روشنایی بازار تاریخی قلعه‌ محمود کرمان اصلاح می‌شود

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از بهسازی شبکه برق و روشنایی بازار قلعه‌ محمود با رعایت حفظ بافت تاریخی و با هدف ارائه خدمت با کیفیت بهتر به همشهریان خبر داد.

شبکه برق و روشنایی بازار تاریخی قلعه‌ محمود کرمان اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالوحید مهدوی‌نیا عصر امروز در حاشیه بازدید از بازار قلعه ‌محمود و روند بازسازی آن بر بهسازی شبکه برق و روشنایی این بازار با رعایت حفظ بافت تاریخی با هدف ارائه خدمت با کیفیت بهتر شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: برای احداث شبکه برق‌رسانی و خطوط روشنایی بازار اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بیان داشت: این طرح با احداث 350متر شبکه خودنگهدار هوایی در دست اجرا است و به‌زودی به پایان می‌رسد و این در شرایطی‌ست که برق موجود در این منطقه به‌صورت نابسامان مستقر شده و مقرر شد که تابلوهای انشعاب به شکل استاندارد ساماندهی و در راستای ایمن‌سازی بازار در زمینه برق نیز اقدامات لازم انجام شود.

مهدوی‌نیا تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد دغدغه برای مسئولان و واحدهای مربوطه در زمینه این گونه مسائل و به‌ویژه توجه به بناهای تاریخی و قدیمی که هم‌اکنون در دست بهره‌برداری هستند، اقدامات راهبردی داشته باشیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان از ساماندهی شبکه‌های توزیع برق برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر خبرداد و گفت: این پروژه بنا به درخواست شهرداری کرمان اجرایی و در راستای زیباسازی و مبلمان شهری با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در دست اجراست.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم، بیشترین حجم عملیات انجام پروژه در شب انجام شده است، افزود: تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه 80 درصد بوده است.

وی ادامه داد: برای احداث تقاطع غیرهم سطح امیرکبیر یک‌هزار و 700متر شبکه فشار متوسط هوایی جمع‌آوری و  2472 متر شبکه فشار متوسط زمینی، 800 مترشبکه فشار ضعیف هوایی و 200متر شبکه فشار متوسط هوایی احداث شده است . 

  مهدوی‌نیا همچنین از نصب دو دستگاه پست کمپکت( با ترانس 500و 315کاوا) و نصب 2 دستگاه تابلو توزیع 630 آمپر و یک دستگاه تابلو توزیع 800 آمپر برای اجرای این پروژه خبر داد.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول