اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سارقان طلا از زنان کهنسال در دام پلیس پیشوا

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: دوسارق زن و مرد که قصد خرید خودروی میلیاردی را داشتند شناسائی و طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شدند.

سارقان طلا از زنان کهنسال  در دام پلیس پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سرهنگ مسعود فرامرزی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی نیابت قضایی از یکی از شهرستان‌های شمالی کشور مبنی بر حضور دو سارق طلا در حوزه استحفاظی شهرستان پیشوا، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با تشکیل تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا این دوسارق زن و مرد که قصد خرید خودروی میلیاردی را داشتند شناسائی و طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شدند، همچنین در بازرسی از خودروی آن‌ها مقادیری طلای تقلبی، دلار، وجه نقد و لباس‌های بسته‌بندی شده که در سرقت‌ها از آن برای اغفال افراد کهنسال به عنوان کمک خیرانه مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

فرمانده انتظامی پیشوا با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت طلا و جواهرات از زنان کهنسال تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرامرزی ادامه داد: مشارکت و همیاری مردم با پلیس در انجام اقدامات انتظامی به عنوان عاملی مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرائم به‌حساب می‌آید.

وی مشارکت مردمی در امنیت را یکی از مصادیق مشارکت در توسعه ملی دانست و افزود: توسعه همه‌جانبه بدون برقراری نظم و امنیت جامع غیرممکن خواهد بود و تأمین امنیت فقط وظیفه نهادهای امنیتی و انتظامی نیست و تمامی نهادها و افراد باید در آن مشارکت داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان از شهروندان خواست تا با تعامل و مشارکت خود، نقش خود را در ایجاد امنیت پایدار ایفا کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول