اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعضای کمیته فنی هیأت کشتی مازندران معرفی شدند

اعضای کمیته فنی هیأت کشتی مازندران با حضور عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی استان معرفی شدند.

اعضای کمیته فنی هیأت کشتی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران ظهر امروز در مراسم معارفه اعضای کمیته فنی با اشاره به اینکه ایجاد وحدت و همدلی در سرلوحه کمیته فنی باشد،‌ گفت: کشتی به من عزت داد و هرگونه نقدی را تحمل خواهم کرد تا بتوانیم موجب سربلندی این ورزش در کشور و جهان باشیم.

وی با بیان اینکه اعضای کمیته فنی هر کدام سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، تصریح کرد: هیچ کاری به گذشته هیأت هم ندارم و‌چون نمی‌توان همه را راضی نگه داشت نقدهایی به هیأت وارد می‌شود که پذیرا هستم، حدود ۳۰ درصد مدال‌های المپیک تاریخ کشتی کشور برای مازندران است،‌ برای همین کشتی مازندران بزرگ است و باید برای آن تلاش کنیم. 

محمدیان تاکید کرد: اعضای کمیته فنی باید پای کار بیایند تا بتوانیم برای این ورزش کارهای بزرگی انجام دهیم، به هیج وجه نباید بین کشتی فرنگی و آزاد تفاوتی ایجاد شود. با توجه اینکه خودم هم فرنگی کار کردم و هم آزاد!

 
به گفته رئیس هیأت کشتی مازندران؛ نظرات کمیته فنی‌بدون کم و‌ کاست در ورزش کشتی استان اجرایی خواهد شد و کمیته فنی نیز بدون هیج دغدغه‌ای به وظایف خود رسیدگی کنند.

به گزارش فارس: در این‌ مراسم رضا سیم‌خواه، قاسم رضایی، هاشم میرزاده، سعید شیرزاد و مظفر فولادی در کشتی فرنگی و آیت واگذاری، رضا شاه منصوری، حسین‌کریمی،‌حامد میرعمادیان و امیر عباس گنجی در کشتی آزاد به‌عنوان اعضای جدید کمیته فنی هیأت کشتی استان مازندران معرفی شدند.

حفظ ارزش و‌ احترام میان ورزشکاران، ضرورت توجه به ورزش پایه و آینده کشتی استان، استفاده از ظرفیت افراد با تجربه و ایجاد وفاق و همدلی میان شهرها نظرات اعضای حاضر در جلسه بود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول