اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادسازی 37 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ گفت: 37 هکتار از اراضی تغییرکاربری یافته چهارباغ به ارزش 3700 میلیارد ریال آزادسازی شد.

آزادسازی 37 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ، امروز در جمع خبرنگاران، از آزادسازی 37 هکتار ار اراضی زراعی در روستای «قوهه» این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی بیش از  37هکتار از اراضی واقع در روستای قوهه این شهرستان آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ، بیان کرد: اراضی آزادسازی شده شامل180 مورد دیوارکشی غیرمجاز، 6 مورد استخر غیرمجاز به مساحت 500 متر مربع، 11 مورد بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری به مساخت تقریبی 1600 متر بوده است.

صفری ارزش ریالی اراضی آزادسازی شده را بیش از 3700 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: 9000متر، دو مورد آلاچیق به مساحت تقریبی 50 متر و  سکو و تراس 7مورد به مساحت 1000متر مربع به شرایط قبل بازگردانده شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول