اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشکل آب آشامیدنی سنندج برطرف می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: مشکل آب آشامیدنی سنندج برطرف می‌شود.

مشکل آب آشامیدنی سنندج برطرف می‌شود

سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  امروز دیداری با دکتر اردکانیان وزیر نیرو و تقی‌زاده خامسی معاون آب و آبفا وزارت نیرو  داشتیم که طی این دیدار قول مساعد برای رفع مشکل آب گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پاسخ به مطالبه شهروندان سنندجی مشکل تصفیه‌خانه سنندج، رفع بو و طعم و رنگ آب آشامیدنی سد قشلاق سنندج و انتقال آب سد آزاد مستقیماً به تصفیه خانه سنندج به صورت فوری و ضرب الاجل اقدام خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس یادآوری کرد: تصمیمات کلان درباره آب آشامیدنی سنندج، حق‌آبه و مدیریت سدهای استان کردستان برای تصویب به دولت ارجاع داده می‌شود. 

گفتنی است؛ در حالی که مردم سنندج چند سالی است نسبت به کیفیت و طعم و بوی بد آب شرب معترض هستند، اما همچنان این مشکل در بین ادارات استان کردستان پاسکاری می‌شود.

این مطالبه مردم در قالب گزارشات متعددی توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس در قالب فیلم، عکس، مصاحبه و غیره دنبال شده است و این پیگیری‌ها تا نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول