اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درخواست «ملانوری» از وزیر بهداشت | زیرساخت‌های بهداشت و درمان خراسان‌جنوبی تقویت شود

استاندار خراسان‌جنوبی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های استان در حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد و گفت: اختصاص دستگاه ام آر ای، سی تی اسکن، اکسیژن‌سازها و احداث دانشکده پزشکی مستقل از اهم درخواست‌ها و نیازمندی‌های استان است که نیازمند مساعدت وزیر بهداشت است.

درخواست «ملانوری» از وزیر بهداشت | زیرساخت‌های بهداشت و درمان خراسان‌جنوبی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در آیین افتتاح ۶۴ پروژه بهداشتی و درمانی استان در یازدهمین پویش ملی سلامت با حضور وزیر بهداشت، اظهار داشت: مسئولان استان این روزها با سختی تمام و تلاش و انگیزه فراوان تلاش می‌کنند این ویروس منحوس را در استان کنترل کنند.

وی بیان داشت: علی‌رغم اینکه قریب به یک ماه پیش از استان به‌عنوان یکی از استان‌های برتر در حوزه ابتلا و فوت افراد ناشی از کرونا یاد می‌شد که خوشبختانه با تلاش‌های فراوان مسئولان و همراهی قابل تقدیر مردم، ابتلا به کرونا به‌شدت سیر نزولی در پیش گرفته و آمار مرگ و میر ناشی از بیماری نیز کاهش یافته است.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه هر چه تلاش کنیم زودتر محدودیت‌ها برداشته و با خیال راحت‌تر به زندگی و کسب و کارها ادامه خواهیم داد، مطرح کرد: دو نعمت ناشناخته امنیت و سلامت جزو نعمت‌هایی هستند که انسان باید قدردان آن باشد.

ملانوری با اشاره به امنیت موجود در استان خراسان‌جنوبی، عنوان کرد: استان خراسان‌جنوبی در بخش امنیت یکی از استان‌های برتر و دارای رتبه‌های بالای امنیتی است و به‌واسطه این امنیت استان ما جزو استان‌های با ضریب امنیت بالای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و همراهی مردم و دولت در اقصی نقاط استان مراکز درمانی ایجاد شده و از لحاظ تجهیزات بهداشتی و درمانی این استان دارای رتبه خوبی است، مطرح کرد: پراکندگی استان و جمعیت کار را برای حوزه بهداشت و درمان تاحدودی سخت می‌کند.

استاندار خراسان‌جنوبی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های استان در حوزه بهداشت و درمان تأکید و بیان داشت: اختصاص دستگاه ام آر ای، سی تی اسکن، اکسیژن‌سازها و احداث دانشکده پزشکی مستقل از اهم درخواست‌ها و نیازمندی‌های استان است که نیازمند مساعدت وزیر بهداشت است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول