اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 116 کیلوگرم مواد مخدر/ باند خانوادگی مواد مخدر متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 116 کیلو گرم انواع مواد مخدر در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مشترک این فرماندهی و پلیس استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی و کردستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

کشف 116 کیلوگرم مواد مخدر/ باند خانوادگی مواد مخدر متلاشی شد

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس در فعالیت است و از آغاز سال تاکنون عملیات‌های بسیاری در این حوزه انجام شده است.

وی تصریح کرد: اخیرا نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پی کار اطلاعاتی پیچیده  موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و کردستان از فعالیت سه باند مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ آذربایجان شرقی شهرستان مراغه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی با یک دستگاه سواری سمند را داشت شناسایی، دستگیر و از خودرو این متهم 80 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت  ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

خانی‌پور تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس مواد مخدر استان زنجان موفق شدند طی 24 ساعت گذشته با همکاری پلیس مواد مخدر استان گیلان یک باند چهار نفره خانوادگی مواد مخدر را با یک دستگاه سواری 405 شناسایی، دستگیر و از این متهمان هشت کیلو هروئین و سه کیلو ماده مخدر شیشه کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در پی کار اطلاعاتی پیچیده همچنین موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان شهرستان «بیجار» از دو عضو اصلی یک باند مواد مخدر 25 کیلو تریاک که در یک دستگاه خودرو سواری پراید جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی تصریح کرد: مبارزه جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان، تشدید کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اماکن تفریحی از وجود فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی اطراف مدارس و محیط‌های آموزشی، مقابله جدی با کشت مواد مخدر ایجاد طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح استان از اولویت برنامه پلیس در سال‌جاری است.  

خانی‌پور تأکید کرد: پاک‌سازی نقاط آلوده و پاتوق‌های مصرف مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان از مطالبات و دغدغه‌های مردم است که باید با جدیت تمام پیگیری شود.

انتهای پیام/73005ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول