اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمک ۹۲۲ میلیون تومانی موسسه «خیریه هدایت» تهران در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از کمک 922 میلیون تومانی موسسه خیریه هدایت تهران به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر خبر داد.

کمک ۹۲۲ میلیون تومانی موسسه «خیریه هدایت» تهران در ملایر

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ دانش آموز و ۱۸۰ دانشجو در مقاطع مختلف زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند اظهار کرد: این افراد از خدمات حمایتی و کمک‌هزینه تحصیلی این نهاد در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان همه ساله نهادها و ادارات از جمله اداره اوقاف و امور خیریه حمایت لازم را از دانش آموزان کمیته امداد ملایر دارد گفت: امسال نیز تعدد ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف در قالب طرح مهر تحصیلی به دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان ابنکه طرح مهر تحصیلی چند سالی است که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود گفت: برای هر کدام از این بسته‌ها که از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله هزینه شده بود بیش از ۳۰۰ هزار تومان هزینه شد.

وی از کمک ۹۲۲ میلیون تومانی موسسه خیریه هدایت تهران به دانش‌آموزان و دانشجویان ملایری خبر داد و گفت: این موسسه همه ساله کمک مالی را به دانش آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد در شهرستان ملایر دارد و امسال نیز برای تعداد ۵۰۰ دانشجو و دانش‌آموز این کمک هزینه طی روزهای آینده واریز خواهد شد.

کرمی‌مقدم تصریح کرد: در این زمینه این موسسه مبلغ ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان را برای هر دانشجو و جمعا ۴۹ دانشجو و مبلغ یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را برای هر دانش‌آموز و جمعا ۴۵۱ دانش‌آموز اختصاص داده که به حساب دانشجویان و دانش‌آموزان واریز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد از دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: با توجه به مجازی شدن مدارس در  شرایط کنونی یکی از مهمترین نیازهای دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد تبلت و گوشی هوشمند است که با کمک خیران و نیکوکاران در حال تهیه این اقلام هستیم.

وی از تهیه ۲۹ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند کمیته امداد ملایر با کمک خیران و نیکوکاران خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۲۱ تبلت به دانش‌آموزان اهدا شده و هشت تبلت دیگر نیز طی هفته جاری به دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش ابن نهاد اهدامی‌شود.

کرمی مقدم با بیان اینکه در راستای کمک‌هزینه تحصیلی نیز برای تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از سوی کمیته امداد به حساب دانش‌آموزان واریز شده است گفت: این تعداد دانش‌آموزان معیشت بگیر بوده و این کمک‌ها تا پایان سال بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به مقاطع تحصیلی دانشجویان زیر پوشش نیز کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان پرداخت می‌شود یادآور شد: این کمک‌ها نیز تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول