اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۵ نفر از بَرهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قرچک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: ۵ نفر از افرادی که نظم و امنیت عمومی شهرستان را بر هم زده بودند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

۵ نفر از بَرهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قرچک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک امروز در جمع خبرنگاران در خصوص افراد متخلف که اقدام به تخریب اموال عمومی بیمارستان شهید ستاری کرده بودند، اظهار کرد: یکی از شهروندان قرچک شب جمعه بر اثر تصادف دچار جراحات و به بیمارستان شهید ستاری اعزام می‌شود که در هنگام حضور در بیمارستان وضعیت عمومی مناسبی نداشت.

وی گفت: فرد حادثه دیده در هنگام رانندگی سلامت جسمانی نداشت و اقدام به مصرف مشروبات الکی کرده بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: فرد حادثه دیده با نداشتن وضعیت عمومی مناسب با کادر درمان درگیری ایجاد و اقدام به فحاشی می‌کند و بعد از آن با تماس با دوستان خود و تحریک آن‌هابا تخریب اموال عمومی و شکستن شیشه‌های درب و پنجره بیمارستان از محل متواری می‌شوند.

مرادی بیان کرد: برهم زنندگان امنیت و نظم عمومی جامعه که رعب و وحشت در بیمارستان ایجاد کرده بودند در ساعت پایانی شب جمعه توسط مأموران انتظامی شهرستان قرچک دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: فرد حادثه دیده حاضر در بیمارستان به همراه ۴ نفر دیگری که اقدام به تخریب کرده و متواری شده بودند در کمتر از چند ساعت دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ابراز کرد: کار پلیس مقابله جدی با افرادی است که نظم وامنیت جامعه را برهم می‌ریزند و با افراد متخلف نیز برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول