اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هیاهوی مجازی عضو برکنار شده شورای شهر بجنورد/ تحصن می‌کنم!

عضو برکنار شده‌ شورای شهر بجنورد با هیاهو در فضای مجازی به اعلام مخالفت بارأی هیات حل اختلاف استان، به این حکم اعتراض کرد.

هیاهوی مجازی عضو برکنار شده شورای شهر بجنورد/ تحصن می‌کنم!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، طی روزهای گذشته هیات حل اختلاف خراسان شمالی با تشکیل جلسه و بررسی پرونده‌ای، رأی به سلب عضویت دائم یکی از اعضای شورای شهر بجنورد داد.

طبق گفته محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، احکام قضائی در خصوص این فرد باعث صدور رأی مذکور شده است. با این ‌حال، فرصت اعتراض به رأی همچنان وجود دارد.

البته این فرد طی مدت مسئولیت خود حاشیه‌های فراوانی ساخته بود. به‌عنوان نمونه می‌توان توهین او به کارمند شهرداری و اهانت به مردم یک روستای بجنورد را مورد بررسی قرار داد که با انتشار فیلم آن، موج گسترده‌ای از اعتراضات روانه وی شد که درنهایت این فرد مجبور به عذرخواهی شد.

همچنین این عضو شورای شهر بجنورد باری دیگر با تهیه فیلمی از یک مادر و کودک نابینا ادعا کرد که این خانواده به دلیل عدم توانایی مالی، نتوانسته‌اند یک قطره هزار تومانی برای چشم فرزند خود تهیه کنند و درنهایت بچه کور شده است. این فیلم به‌سرعت در رسانه‌های بیگانه بازتاب یافت و این رسانه‌های معلوم‌الحال فیلم دروغین را فرصتی برای تخریب چهره نظام قراردادند.

در این خصوص نیز پیمان فیضی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، کور شدن کودک به دلیل یک قطره را کذب خواند و توضیحاتی در این مورد مطرح کرد.

پاسخ عضو شورای شهر: ایثارگر هستم!

این اتفاقات به همراه پرونده‌های قضائی گذشته وی باعث شد تا درنهایت هیات حل اختلاف تصمیمی قاطع گرفته و او را سلب عضویت کند. تصمیمی که به مذاق این عضو اصلاح‌طلب شورای شهر اصلاً خوش نیامد.

این عضو پس‌ از این تصمیم، در قالب یک ویدئو دفاعیه‌ای مطرح کرد. دفاعیه‌ای که البته ارتباطی با موضوعات مورد بحث نداشت.

وی در این فیلم اظهار کرد: اعضای هیئت حل اختلاف دست به دست هم دادند تا من را از گردونه خدمت به مردم حذف کنند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: من عضو پنج دوره شورای شهر بودم؛ مردم به من رأی دادند؛ من مظلومانه ذبح بازی سیاسی عده‌ای دلواپس محدود شدم.

وی افزود: من زندگی خودم را وقف حقوق شهروندی مردم کردم؛ ما برای تداوم انقلاب نیاز به خون دادن و خون‌دل خوردن داریم و من پذیرفتم خون‌دل بخورم و از حق مردم نگذرم.

این فرد در انتهای اظهارات خود گفت: من برادر شهید و ایثارگر هستم؛ من در بنیاد شهید خدمت کردم؛ من در بنیاد ۱۵ خرداد خدمت کردم؛ من در قبل از انقلاب اعلامیه‌های امام را توزیع کردم و در صورت لزوم تحصن می‌کنم!

به نظر می‌رسد این ویدیوها هدفی جز ایجاد انحراف در تصمیم اعضای هیات حل اختلاف استان که در آن رئیس‌کل دادگستری، استاندار، دو نماینده مجلس و یک نماینده از شوراهای اسلامی شهر استان حضور دارند، در پی ندارد و در تلاش است تا اتهامات مربوط به خود را در پوشش برخی مسائل گذشته پنهان کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول