اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گازرسانی به کیش بزودی آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: گازرسانی به جزیره کیش بزودی با انتخاب انتخاب پیمانکار آغاز می‌شود که شامل سه فاز گازرسانی به نیروگاه، گازرسانی به صنایع و گازرسانی به منازل مسکونی خواهد بود.

گازرسانی به کیش بزودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فوأد حمزوی در سفر به جزیره کیش و در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: باتوجه به بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری فراگیر برای  اجرای پروژه‌های اجرایی ایجاد کرده اما پرسنل شرکت گاز هرمزگان در راستای رفاه شهروندان، تعهد کاری، صادقانه و مجاهدانه و  مشغول به اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرستان‌ها هستند.

وی اظهار کرد: گازرسانی به جزیره کیش  نیز در اولویت کاری شرکت گاز  قرار دارد و با توجه به این که نیروگاه‌های گازی در جزیره به دلیل کمبود گاز، روزانه  یک میلیون لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند و بی شک با آمدن گاز شهری به این منطقه، شاهد رشد و تحول عظیمی در نیروگاه‌ها خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان داشت: در مراحل پایانی انتخاب پیمانکار گازرسانی به کیش هستیم و جهت تسریع در انجام این پروژه عظیم گازرسانی، ضرورت و هماهنگی بیشتری را از مسئولان این جزیره خواستاریم.

به گفته حمزوی، گازرسانی به کیش در ۳ فاز زمان‌بندی شده است که فاز اول شامل گازرسانی به نیروگاه‌ها، فاز دوم در قالب گازرسانی به صنایع و صنوف پرمصرف جزیره  و فاز سوم نیز با هماهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، آمادگی جهت گازرسانی  به منازل و خانوارهای ساکن در منازل مسکونی را داریم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول