اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی برای پویشایران مهربان

مدیرکل اداری و مالی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی در اجرای پویش ایران مهربان با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کنند.

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی برای پویش

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خبازی روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پویش ایران مهربان که در محل استانداری برگزار شد، با تشریح ابعاد مختلف مالی و معنوی این پویش، اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح هر کارمند می‌تواند حامی یک یا چند نفر از ایتام شده و در کنار اجر معنوی می‌تواند بخشی از مشکلات ایتام را حل نکند.

وی ادامه داد: استانداری آذربایجان‌غربی آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای کامل این پویش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی فاقد حامی بوده که برای حامی‌یابی آن‌ها پویش «ایران مهربان» اجرا می‌شود.

عزیز سهندی بیان کرد: هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است، و در حال حاضر، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین استان پایین‌تر از میانگین متوسط کشوری و برابر با ۱۹۰ هزار تومان است که با اجرای این پویش، سرانه پرداختی به آن‌ها به بیش از ۷۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

برگزاری جلسه " پویش ایران مهربان" به ریاست خبازی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان‌غربی پویش " ایران مهربان " و طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی در حمایت از این افراد در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول