اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نابسامانی معیشت مردم محصول سوءمدیریت است

امام جمعه لردگان گفت: بهبود ساختار مدیریت کشور و توجه به توانایی‌های داخلی می‌تواند اقتصادمان را به وضعیت ثبات برساند اما متاسفانه برخی معیشت و آینده مردم را وابسته به غرب می‌دانند.

نابسامانی معیشت مردم محصول سوءمدیریت است

حجت‌الاسلام سید مهدی تاج‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به ضرورت صبر در مقابل فقر گفت: در این شرایط و اوضاع نابسامان اقتصادی که ناتوانی در خرید وجود دارد دلیلی برای رفتن به سمت مال حرام وجود ندارد بلکه باید صبر داشت.

وی با بیان اینکه خداوند هرکس را به گونه‌ای آزمایش می‌کند، اظهار داشت: دنیا با بلا پیچیده شده که صبر بر مشکلات راه‌‌حل است و صبر بر بداخلاقی‌ها در بسیاری موارد راه‌گشاست، امروزه در دادگاه‌های خانواده مشاهده می‌کنیم صبر جوان‌ها در زندگی کم شده که اگرصبر کنند زندگی شیرین می‌شود.

گره زدن بهبود وضعیت داخل به اتفاقات خارج کشور بیچارگی است

تاج‌زاده گفت: مدتی‌ از انتخابات آمریکا گذشته است، احزاب مختلف در آمریکا نسبت به ایران هدف مشترک و روش متفاوت دارند پس نباید خودباخته یا خوشحال شویم چراکه یک عده می‌آیند و می‌روند ولی همگی هدفشان یکی است؛ چشم‌داشتن به اتفاقات خارجی برای تغییر در وضعیت و بهبود مشکلات داخلی نهایت بیچارگی، کوته‌بینی و عدم بصیرت است باید به پتانسیل بالقوه داخل کشور توجه ویژه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: بهبودسازی ساختار مدیریت داخل کشور و توجه به توانایی‌های داخلی می‌تواند اقتصادمان را به وضعیت ثبات برساند در حالی که  احزابی معیشت و آینده مردم را وابسته غرب می‌دانند و شاید می‌خواهند مردم را ناامید کنند اما مردم ما با بصیرت و فهیم هستند.

انتقاد از اظهارنظرهای سلبریتی‌های بی‌اطلاع در آستانه انتخابات

تاج‌زاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: مردم باید بدانند کیفیت انتخابشان در وضعیت ۴ سال آینده آنان تاثیر دارد و فردی را انتخاب کنند که مجری قانون باشد و توانایی حل  مشکلات مردم را داشته باشد، بتواند کارها را به سرانجام برساند صرف نظریه‌پردازی و گفتمان‌سازی‌ها وارد میدان نشود.

امام جمعه شهرستان لردگان افزود: باید دولتی بر سرکار آید که کارآمد، پرتلاش، انقلابی و قابل اتکا باشد و بتواند معیشت مردم را که بر اثر سومدیریت‌ها به وجود آمده‌ است سامان دهد؛ چه رئیس جمهور چه وزرا در فکر خارج رفتن نباشند بلکه برای مردم کار کنند و از مردم در جهت رسیدن به منافع خود سواستفاده نکنند.

وی با انتقاد از اینکه در زمان انتخابات سلبریتی‌هایی که از سیاست سر رشته و اطلاع ندارند اظهارنظر می‌کنند، افزود: مردم باید توجه داشته باشند که برای این انقلاب شهید داده‌ایم و این پرچم باید به دست امام زمان(عج) برسد و در انتخاب خود دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول