اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم احداث پارک علم و فناورى در لامرد

امام جمعه لامرد گفت: باتوجه به صنعتی شدن لامرد باید پارک علم و فناوری در این شهرستان احداث شود.

لزوم احداث پارک علم و فناورى در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام على حسین زاده  در خطبه هاى امروز نماز جمعه شهر لامرد در سخنانى با اشاره به  فرارسیدن روز پژوهش، اظهارداشت: انسان همواره یک موجود پژوهش‌گستر و جستجوگر بوده است.

وى افزود: در سطح شهرستان لامرد جوانان زیادى در امر پژوهش مشغول فعالیت مى باشند که مى بایست پارک علم و فناورى باتوجه به اینکه این شهرستان صنعتى مى باشد ایجاد شود تا جوانان در ابعاد گوناگون  علمى مشغول تحقیق و پژوهش شوند.

امام جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن ٢٦ آذرماه روز حمل و نقل گفت: برخى از شغل ها از بس عادى شده است مشکلات آنان درک نمى شود و امروز سیستم حمل و نقل با ٤٠ سال گذشته اصلا قابل مقایسه نیست و بسیار مدرن شده است.

حسین زاده ادامه داد: مشکلات رانندگان حمل و نقل باید بررسى و برطرف شود، گرانى لوازم یدکى خودروها مشکلات فراوانى براى آنان ایجاد کرده است که دولت باید به فکر تقویت و اهمیت دادن به شغل رانندگان این قشر تلاش گر باشد.

خطیب جمعه لامرد بر لزوم احداث کمربندى در شهر لامرد نیز تاکید کرد و بیان داشت: صنعتى شدن بسیار خوب است اما باید همه زیر ساخت ها نیز فراهم گردد و امروز شاهد تردد زیاد تریلى ها در سطح شهر لامرد هستیم که مى بایست تلاش شود کمربندى در لامرد ایجاد شود.

وى با اشاره به اقدام راهبردى مجلس شوراى اسلامى در لغو تحریم ها تصریح کرد: از مجلس انقلابى بابت این حرکت تشکر مى کنیم زیرا هر وقت دشمن گزافه گویى کرد باید در مقابلش ایستاد و این طرح عجولانه نبوده است و از مشورت خواهى برخوردار بوده است و اینک نوبت رییس جمهور است که این طرح را اجرا کند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: همه باید به قوانین مجلس احترام بگذارند و امروز همه مسوولان در مقابل آمریکا یک صدا هستند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول